A Neverland egy szabadulószobás játékokat szolgáltató hely, ahol a szobák berendezése élethű, a szabadulás pedig nagyon izgalmas. Alább olvashatjátok azok Google-ben adott visszajelzését, akik már kipróbálták a szabadulószobákat és a hely étterem és bár részlegét.
“Nagyon ötletes szobák, egyedi design és feladványok, szuper hangulat, kedves staff. Először jártunk itt, de valószínűleg nem utoljára.”
“Kreatív és minőségi szabaduló-szobák, jó fogadtatás, finom koktélok.”
“Kedves volt a személyzet, szórakoztató a játék és finomak a koktélok.”
“A dolgozók eszméletlen segítőkészek és kedvesek voltak, a játék élmény az egyik legjobb volt az eddigi tapasztalt szabadulószobák között. Mindenkinek csak teljes szívemből ajánlani tudom!!! (nem mellesleg az italok is prímák a bár részben).”
“Az egyik legjobb szabadulószobás hely Budapesten. Többféle tematikájú és változó nehézségi szintű szoba van. Koktélozgatni lehet előtte- utána, van olyan koktél, ami csak az adott szobából kijutva elérhető. Nagyon hangulatos és igényes a bár rész, kutyabarát. Nagyon ajánlom, biztosan visszatérünk!”
“A szoba nagyon kreatív, és kihívásokkal teli volt. A rendelt hamburger, és Quesadilla fantasztikusan finom volt, és koktélokból is bőséges a választék. A személyzet kedves, és figyelmes. Mindenkinek ajánlom figyelmébe ezt a helyet.”
A fenti értékelésekből látható tehát, hogy több mindenre is oda kell figyelni ahhoz, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek.
Ilyen például maga a szolgáltatás minősége. Ez talán az egyik legfontosabb. Vállalkozásunk fő szolgáltatásába fektessünk sok energiát, hogy a legjobbat nyújthassuk ügyfeleinknek. Emellett láthatjuk azt is, hogy a Neverlandben vannak kiegészítő szolgáltatások is, mint például a hely étterme és bár részlege, ahol a visszajelzések alapján szintén magas minőségű, finom ételeket és italokat szolgálnak fel. Ezt se hanyagoljuk el tehát. Ha van lehetőségünk, mindenképp építsünk be olyan kiegészítő szolgáltatásokat, amelyek a fő szolgáltatáson kívül is élményt adnak a vendégeknek.
A legtöbb értékelésben megemlítik a személyzet kedvességét, figyelmességét is. Ez sem utolsó szempont, hiszen nyújthatunk akármilyen minőségi szolgáltatást, ha a vendég úgy érzi, nem figyelnek rá eléggé, nem fog visszatérni.
(Szponzorált tartalom)