A szolgáltatások legfontosabb része: az ügyfél-elégedettség

2023 / 05 / 19 / Fizetett Hirdetés
#pr
A szolgáltatások legfontosabb része: az ügyfél-elégedettség

Bármilyen szolgáltatást nyújtsunk is, csak úgy kerülhetünk jó helyre a piacon, ha számunkra az ügyfelek és az ő elégedettségük a legfontosabb. Minden népszerű cég versenyképességének ez a kulcsa. De milyen szempontok alapján tudjuk az adott szolgáltatást az ügyfelekre szabni? Hogyan tudjuk elérni szolgáltatásunkkal az elégedettségüket? Cikkünkben a Neverland Google értékelései alapján mutatjuk be, mire érdemes figyelni az elégedett ügyfelek és így a versenyelőny megszerzéséhez.

Google értékelések a Neverland oldalán

A Neverland egy szabadulószobás játékokat szolgáltató hely, ahol a szobák berendezése élethű, a szabadulás pedig nagyon izgalmas. Alább olvashatjátok azok Google-ben adott visszajelzését, akik már kipróbálták a szabadulószobákat és a hely étterem és bár részlegét.

“Nagyon ötletes szobák, egyedi design és feladványok, szuper hangulat, kedves staff. Először jártunk itt, de valószínűleg nem utoljára.”

“Kreatív és minőségi szabaduló-szobák, jó fogadtatás, finom koktélok.”

“Kedves volt a személyzet, szórakoztató a játék és finomak a koktélok.”

“A dolgozók eszméletlen segítőkészek és kedvesek voltak, a játék élmény az egyik legjobb volt az eddigi tapasztalt szabadulószobák között. Mindenkinek csak teljes szívemből ajánlani tudom!!! (nem mellesleg az italok is prímák a bár részben).”

“Az egyik legjobb szabadulószobás hely Budapesten. Többféle tematikájú és változó nehézségi szintű szoba van. Koktélozgatni lehet előtte- utána, van olyan koktél, ami csak az adott szobából kijutva elérhető. Nagyon hangulatos és igényes a bár rész, kutyabarát. Nagyon ajánlom, biztosan visszatérünk!”

“A szoba nagyon kreatív, és kihívásokkal teli volt.  A rendelt hamburger, és Quesadilla fantasztikusan finom volt, és koktélokból is bőséges a választék. A személyzet kedves, és figyelmes. Mindenkinek ajánlom figyelmébe ezt a helyet.”

Elégedettséget mérő szempontok

A fenti értékelésekből látható tehát, hogy több mindenre is oda kell figyelni ahhoz, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek.

Ilyen például maga a szolgáltatás minősége. Ez talán az egyik legfontosabb. Vállalkozásunk fő szolgáltatásába fektessünk sok energiát, hogy a legjobbat nyújthassuk ügyfeleinknek. Emellett láthatjuk azt is, hogy a Neverlandben vannak kiegészítő szolgáltatások is, mint például a hely étterme és bár részlege, ahol a visszajelzések alapján szintén magas minőségű, finom ételeket és italokat szolgálnak fel. Ezt se hanyagoljuk el tehát. Ha van lehetőségünk, mindenképp építsünk be olyan kiegészítő szolgáltatásokat, amelyek a fő szolgáltatáson kívül is élményt adnak a vendégeknek.

A legtöbb értékelésben megemlítik a személyzet kedvességét, figyelmességét is. Ez sem utolsó szempont, hiszen nyújthatunk akármilyen minőségi szolgáltatást, ha a vendég úgy érzi, nem figyelnek rá eléggé, nem fog visszatérni.

(Szponzorált tartalom)


Felülmúlhatatlan karácsonyi tipp – ezzel biztosan nem lősz mellé
Felülmúlhatatlan karácsonyi tipp – ezzel biztosan nem lősz mellé
Az ideális ajándék praktikus, elegáns, és valóban hasznos – pont, mint a Braun S9 Pro+ elektromos borotva.
Hogyan vélekednek a magyarok a net veszélyeiről – és kik a leginkább fenyegetettek?
Hogyan vélekednek a magyarok a net veszélyeiről – és kik a leginkább fenyegetettek?
Hogy áll a magyar lakosság generációkra bontva a kiberbiztonsághoz? – Erről szól az ESET rendkívül átfogó felmérése, amelyből olyan meglepő eredmények is kiderülnek, hogy kik a romantikus csalások legfőbb célpontjai, miközben az adott csoport nem is nagyon ismeri ezt a fenyegetést.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.