A webchat jelentősen megnöveli az ajánlatkérések számát a weboldalon
2022 / 01 / 25 / Fizetett Hirdetés
#pr
A webchat jelentősen megnöveli az ajánlatkérések számát a weboldalon
Manapság egyre nagyobb népszerűségnek örvend a webchat funkció, hiszen ennek köszönhetően sokkal gördülékenyebben megy a vásárlás. Amennyiben az ügyfélnek kérdése van, megírja, majd pedig pillanatokon belül választ is kap rá, ezáltal pedig akár az ajánlatkérések száma is megnövelhető az egyes weboldalakon.

De vajon, hogyan és miért? Mikor van szükség webchat szolgáltatásra? Lássuk tehát!

Mi is az a webchat?

A webchat tulajdonképpen egy fejlett szoftver, amelynek köszönhetően a weboldalra érkező látogató iránymutatást kérhet egy munkatárstól. A szakképzett dolgozók mindent megtesznek annak érdekében, hogy a webchatben érkező ajánlatkérések száma folyamatosan növekedjen. A szoftver segítségével képes nyomon követni a látogató útvonalát, elirányíthatja egyik helyről a másikra, megválaszolhatja bármely kérdését, ami felmerül benne a látottak kapcsán.

Webchat szolgáltatás

A Daktela webchat szolgáltatása számos előnnyel szolgálhat az egyes weblapok esetén. Nekik köszönhetően a chat, pillanatok alatt adható hozzá egy oldalhoz vagy webshophoz. Nagy előnye, hogy a design teljes mértékben személyre szabható, így az eddigi stílusba is passzolni fog ez az új elem.

A webchat egyre népszerűbb kommunikációs forma, amit semmi esetre sem szabad lenézni, hiszen bizonyítottan forgalomnövelő hatással bír. Az ide beérkező üzeneteket közvetlenül a rendszeren keresztül lehet kezelni, ráadásul minden megtörtént kommunikáció mentésre is kerül, ha esetleg a későbbiekben szükség lenne rájuk.

A webchat alapvető funkciói

A kiegészítő elem, ami a weboldalra helyezhető, könnyedén testreszabható, hogy az jól illeszkedjen a weblap jelenlegi stílusához. Nemcsak maga a doboz kinézete variálható, hanem a színek és az egyes elemek is egyaránt.

Amennyiben pedig a fejlesztői könyvtárat szeretné valaki igénybe venni, erre is lehetőség van. Itt ugyanis saját chat dobozokat alkothatunk, ami pedig garantáltan beilleszkedik majd a saját világunkba.

A webchat használata során, lehetőség van több chat-et is kezelni. Egyszerűen csak meg kell adni a maximális számú egyidejű elérhetőséget, és máris nem lesz probléma a beszélgetések számával kapcsolatban.

Amennyiben a Daktela-t választjuk a webchatet kezelő munkatárs a valós időben követheti nyomon, hogy melyik oldalról is érkezett a megkeresés. A látogató követését elősegíti, hogy az összes kattintás és URL változás rögzítésre kerül, így sokkal hatékonyabbá válhat a kommunikáció az ügyféllel.

Integráció az ügyfélszolgálattal és a CRM rendszerrel

A chat CRM és az ügyfélszolgálat integrációjával a dolgozók számára elérhetővé válik egy teljes kép azzal kapcsolatban, hogy az ügyféllel mi történt az eddigi kommunikáció során. Hozzáadható tulajdonképpen mindenféle hibajegyhez, esetleg létre is hozhatunk vele egy újat. Ezáltal a csevegést követően, a rendszer automatikusan hozzácsatol egy másolatot az ügyféltörténethez.

 A webchat használatának előnyei

A szoftver célja tulajdonképpen, hogy amikor az egyes látogatók megérkeznek az oldalra, akkor valós információt találjon meg, ha pedig mégsem így van, akkor a lehető leggyorsabban választ kapjon az esetleges kérdéseire. Az élő chat funkciónak számos előnye van, azonban nem árt tudni azt sem, hogy nem minden weboldalra van szükség egy ilyen rendszerre. Egy kisebb webshopnak egyáltalán nem nyújt annyi előnyt ennek kidolgozása, mint egy nagyobb webáruház esetében.

A legnagyobb pozitívuma, hogy a kérdező azonnal választ kap. Amennyiben nincs ilyen funkció, akkor van emailt írnak, vagy telefonálnak, de mindegyik idő és energia. Ezzel szemben egy élő chat gyors, hatékony és képes növelni az eladásokat. A webchat tehát ki tudja küszöbölni ezeket a problémákat, ami a későbbi vásárlásokra is hatással lehet.

Fontos szempont tehát a már említett konverziók növekedése. A céges oldalak, webshopok legfőbb célja természetesen, hogy növelni tudják a bevételeiket. Azonban sokszor előfordulhat, főleg a drágább termékek esetében, hogy az érdeklődnek kérdésük van, mielőtt fizetnének. Ebben az esetben minél több lehetőséget adunk nekik arra, kapcsolatba léphessenek velünk, annál nagyobb lesz az esélye annak, hogy végül ki is fizetik az adott terméket vagy szolgáltatást.

A konkurencia megelőzése

Ami pedig a konkurenciát illeti, nem árt egy lépéssel előttük járni. Amennyiben a cég kapcsán több olyan vállalat is felmerül, amelyek hasonló körökben mozognak, akkor itt az ideje megragadni a lehetőséget, hogy eléjük kerüljünk. Amennyiben egy vásárló a konkurenciánál előbb megkapja azt, amire szüksége van, akkor valószínűleg legközelebb sem minket fog választani. Érdemes tehát webchatet alkalmazni annak érdekében, hogy megelőzzük a hasonló termékekkel és szolgáltatásokkal foglalkozó vállalatokat.

A költségek csökkentése

Lényeges előny tovább az is, hogy az élő chat segítségével az ügyfélszolgálati kiadásokat lényegesen le lehet csökkenteni. A telefonos szolgáltatás hátránya, hogy ilyenkor a dolgozó csak egy érdeklődővel tud foglalkozni, míg a webes szoftvernek köszönhetően akár több ügyfélnek is választ tud adni közel ugyanabban az időben. Kevesebb munkaerőre lesz szükség, ami pedig radikálisan le tudja csökkenteni a kiadásokat.

A webchat tehát számos esetben jöhet jól az olyan webáruházaknak, ahol egy időben több ügyfélnek is kérdése lenne a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban.
(Szponzorált tartalom)

(Kép: https://pixabay.com/hu/photos/csoport-csapat-lufi-kérdőjel-464644/)


Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.