Amikor a CRM szoftver a számlázást is segít megoldani
2021 / 10 / 13 / Fizetett Hirdetés
#pr
Amikor a CRM szoftver a számlázást is segít megoldani
Gondoltuk volna, hogy egy fejlett CRM szoftver a számlázás területén is hatékony segítséget jelenthet? Pedig ez a valóság! A cikkben részletesen is meg fogjuk mutatni azt, hogy CRM szoftverrel miként javítható a számlázással és kintlévőségkezeléssel kapcsolatos teendők eredményessége.

A számlázás ismétlődő és sokszor időrabló feladataiban rejlő lehetőségek

Sok cégnél tipikus jelenség, hogy ugyanannak a vevőnek, ugyanazokkal a tételekkel és végösszeggel megy ki a számla havi rendszerességgel. Néhány megrendelőnél ez még nem feltétlenül nagy probléma.

Más a helyzet viszont akkor, ha a vevői állomány eléri a százas nagyságrendet. Ilyenkor az ismétlődő számlák manuális kiállítása, illetve kiküldése elképesztően sok energiát, időt és erőforrást köt le.

Ezért éri meg sokkal inkább megjelölni ezeket ismétlődő számlaként, hogy aztán a fejlett automatizmus küldje ki őket helyettünk. Egy fejlett CRM szoftver segítségével mindez abszolút lehetséges.

Így optimalizálhatók a számlákkal kapcsolatban felmerülő adhoc feladatok és teendők

Nem ritka természetesen annak az a jelenség sem, hogy egy-egy számlával kapcsolatban extra feladat, teendő merül fel. Tipikus példa erre, amikor egy munkatársnak vagy az ügyfélnek merül fel bármilyen kérése egy számlával kapcsolatban.

Nyilván nem elhanyagolható az, hogyha ezek a kérések, illetve a velük kapcsolatos teendők és feladatok nem keverednek el szanaszét akár az email fiókokban, akár különféle cetliken. Egy modern CRM szoftver már könnyedén lehetővé teszi azt, hogy a számlákkal kapcsolatos feladatkezelés ebből a szempontból is a kellő hatékonysággal tudjon működni.

Fejlett CRM szoftverrel nemcsak a számlázás, hanem a kintlévőségkezelés is javítható

Nyilván nem elképzelhetetlen forgatókönyv vállalati környezetben az sem, hogy egy-egy számla befizetése nem történik meg időben. Vagyis emlékeztetni kell a megrendelőt a dologra. Ha mindezt hatékonyan szeretnénk megvalósítani, egy korszerű CRM szoftver ebben is segíthet.

Méghozzá olyan formában, hogy az egyes számlákhoz automata e-mailes vagy sms-ben küldött fizetési emlékeztetők állíthatók be. Tehát a rendszer anélkül oldja meg helyettünk a kintlévőségkezelés feladatait, hogy nekünk foglalkozni kellene ezekkel a dolgokkal.

Magyarul a CRM szoftver emberi beavatkozás nélkül kezeli a számlafizetési problémák meglehetősen komoly hányadát. Ha pedig nem szívesen bíznánk mindezt az automata rendszerre, akkor az automatikus teendőket vagy e-maileket a releváns munkatársaknak is be tudjuk állítani.

A lényeg, hogy a CRM szoftver hatékony segítséget jelentsen egyrészt a számlázás, másrészt a kintlévőségkezelés magas szintű kivitelezésében. Legyen szó akár automatizált, akár a munkatársak részére delegált feladatokról.

(Szponzorált tartalom)


Ismerd meg a ROADSTER magazint!
AUTÓK - DESIGN - GASZTRO - KULT - UTAZÁS - TECH // Ha szereted a minőséget az életed minden területén, páratlan élmény lesz!
Kövesd a Rakétát a Facebookon is!
Kövess, üzenj, kommentelj a Rakéta Facebook oldalán!
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.