Milyen érvek szólnak a fóliázás mellett?
A Jólnyomjuk.hu autófóliázás is nagyszerűen megmutatja, hogy a fóliázásnak csak előnyei vannak a vállalkozás számára. Tulajdonképpen ez az egyik leglátványosabb reklámeszköz. Az autódekoráció remekül megtérülő befektetés, ennek a reklámnak ráadásul havi díja sincsen. A gépjárművön a logón és elérhetőségeken kívül még fotóminőségű részleteket, képeket és termékfotókat is meg lehet jeleníteni.
Teljesen egyedi, extrém és időszakos ötletek is maximálisan megvalósíthatóak. Lehet az akár egy esküvői dizájn, amin jól látható a “Hozzám jössz?” felirat, vagy éppen a gyermek fotója mellette a “Baby on board” figyelmeztetéssel. Megoldható születésnapi köszöntés, titkos üzenet, amit csak a címzett ért, de akár egy teljesen személyes grafikát is választhatunk. Az autó garantáltan különbözni fog az összes többi azonos gyártmánytól.
A fóliák képesek követni az ívelt kasztnit köszönhetően a modern telepítési technikának. Egyedülálló látványt hozhatunk létre, ami tartós és probléma nélkül akár több mint 5 évig rajta lehet az autón. Nincs helyhez kötve, mozgó marketing, ahol parkolunk vagy várakozunk, ott fogunk hirdetni is. Az autófólia komoly, megbízható és profi cég benyomását kelti a járókelőkben. Az autón egyaránt használható a fóliavágással készített felirat, logó és a digitális nyomtatott matrica, fólia. Száradási idő nincs, azonnal elvihető és/vagy feltehető a legújabb és az egyik leghatékonyabb marketingeszköz.
Minden járműtípus esetében megoldható a fóliázás: kis, közepes vagy nagy autó, sportautó, SUV, pick up, kis teherautó vagy éppen egy nagyobb teherautó.
Mennyibe kerül a fóliázás?
Természetesen több tényező is befolyásolja a költségeket. Elsősorban a fóliázandó terület és a dekoráció mérete a meghatározó. Teljesen más költségekkel jár egy Fiat Punto, egy Audi Q7 vagy egy nagyobb furgon fóliázása. Minél nagyobb az autó, annál több alapanyagra van szükség, és a munkálatok is tovább tartanak.
A karosszéria összetettsége is fontos, hogyan alakulnak az ívek és a formák. Mindig tökéletesen kell illeszkednie a fóliának. A végső dizájn és a fólia minősége is hatással van a végösszegre.
Néhány lépés a telepítés
Először meg kell határozni a megfelelő kommunikációt, hogy az autófólia valóban bevételt és profitot generáljon. A második lépésben szükség van a jármű felmérésére, hogy pontosan milyen lehetőségek vannak a fólia elhelyezésére. Ezt követi a nyomtatás, de akár kész grafikával is tud a kivitelező dolgozni. Végül a tartós telepítés során felkerül a fólia a helyére.
(Szponzorált tartalom)