Csodálatos finomságok a gyomrunk ellazításához

2022 / 03 / 23 / Fizetett Hirdetés
#pr
Csodálatos finomságok a gyomrunk ellazításához
Édesszájúak vagyunk, de állandóan “háborúban állunk” a bélrendszerünkkel? Felejtsük el végre a desszertek elleni küzdelmet, és kényeztessük magunkat továbbra is anélkül, hogy lemondanánk róluk. Minden csak azon múlik, hogy meg tudjuk-e különböztetni a barátainkat az ellenségeinktől.

Számtalan statisztika tért már ki arra, hogy manapság minden eddiginél több cukrot fogyasztunk, ami nemcsak a derekunkat érinti, és az emésztési kellemetlenségek egyik fő forrása, hanem az elfogyasztott cukor- és zsírszint közvetlen hatással van az agyunkra is.

Az Oregoni Egyetemen végzett egyik tanulmány megállapította, hogy a magas cukortartalmú étrendek közvetlenül okozhatnak olyan változásokat a bélbaktériumokban, amelyek hozzájárulnak a kognitív rugalmasság elvesztéséhez, a hosszú és rövid távú memóriaproblémákhoz, valamint a változó helyzetekhez való alkalmazkodás képtelenségéhez.

Bélflórabarát desszertek

A fentebb említett egészségügyi problémák miatt sokan közülünk arra a lépésre szánják el magukat, hogy végleg száműzik a desszerteket az életükből.

Szerintünk viszont nem kell egyből ilyen drasztikus változtatásokban gondolkodni. Ehelyett inkább meg kell tanulnunk eligazodni az édességek rendszerében. Ezért összegyűjtöttünk néhány receptet, amelyeket bármikor nyugodt szívvel fogyaszthatunk.

Krémes kókuszos fagylalt

Elsőként a megrögzött fagylalt szerelmeseinek szeretnénk kedveskedni egy recepttel.

Legelső lépésként turmixoljunk krémesre 1/2 doboz teljes zsírtartalmú kókusztejet és 1 csészét a kedvenc fagyasztott gyümölcsünkből. Majd kanalazzuk ki egy kehelybe, és már tálalhatjuk is. Ha szeretnénk feldobni, akkor jöhet rá még egy csipet fahéj vagy kókuszreszelék is, amelyek hozzáadásával egy kis íz- és állagnövelés érhető el.

Bélflórabarát Raffaello golyók

Szerintünk nincs olyan ember a Földön, aki ne szeretné a Raffaellot, de amint megkóstolják az activé FiberShake blogjában található rost- és fehérjedús verziót, akkor garantáltan még jobban fogják szeretni.

Arról nem is beszélve, hogy ez a recept pillanatok alatt összedobható, ráadásul a segítségével még a bevitt plusz kalóriáktól sem kell félnünk. Csak annyi a dolgunk, hogy zsírszegény túrót, vaníliás activé FiberShake-et, kis édesítőt és kókuszkrémet összekeverünk, golyókat formázunk belőle, és berakjuk egy órára a hűtőbe. Esetleg tehetünk még a közepébe pörköletlen mandulaszemeket is, hogy egy kicsit megbolondítsuk a dolgokat.

Narancsos csokoládétrüffel

Ez a finomság csodákra képes, ha nagy rohanásban vagyunk, de mégis szükségünk van gyorsan egy falat energiára. Ami pedig még jobb benne, hogy nagyon könnyű elkészíteni, ráadásul jellemzően a legszigorúbb eliminációs diétát követők is gond nélkül fogyaszthatják.

Turmixoljunk össze 10 kimagozott datolyát, 1 narancsot, 1 evőkanál kókuszolajat, 3 evőkanál nyers kakaóport és 2 evőkanál kókuszreszeléket! Majd ebből a keverékből formázzunk kis golyócskákat, és kész is! A hűtőben legfeljebb egy hétig, fagyasztóban 3 hónapig tárolható.

(Szponzorált tartalom)


Ismerd meg a ROADSTER magazint!
AUTÓK - DESIGN - GASZTRO - KULT - UTAZÁS - TECH // Ha szereted a minőséget az életed minden területén, páratlan élmény lesz!
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.