A következő pár sorban most beavatunk téged a hatékony Google Ads-reklámok készítésének titkaiba. Továbbá azt is megtudhatod, miért fontos a Google felületén is hirdetni!
A Google szerepe a vásárlások során
Tudtad, hogy az emberek 50%-a a Google keresőből indul ki, amikor vásárolni szeretne? Nos, ez tény. Ezért számunkra nagyon fontos, hogy milyen helyet foglalunk el a Google találati listájában. Ha tartósan a Google élére kerülünk, akkor az havi szinten akár több száz vagy több ezer plusz látogatót jelenthet számunkra.
Szeretnél ott lenni az “első négyes mezőnyében”? Szerencsére erre is van lehetőség. Gondoltad volna, hogy az út a Google Ads-hirdetéseken át vezet? Pedig így van! Most azt is eláruljuk, hogy hogyan! Tarts velünk néhány sorban, hogy megtudhasd, milyen előnyeid származnak a célzott hirdetésekből!
Hogyan tudok a Google dobogóján állni?
Ma már szakemberek segítenek neked abban, hogy a Google élvonalába kerülj.
Az első lépés ez esetben megvizsgálni, hogy hányan keresik a terméked, szolgáltatásod a Google-ön. Aztán profi szakemberek megírják a hirdetési szövegeket oly módon, hogy pár sorban igazán vonzó ajánlatot hozzanak létre a vásárlóidnak.
Ezt követően a hirdetési lehetőségek beállítása következik, amely garantálja a hatékonyságot. Így minden hirdetésed csak akkor jelenik meg a felhasználók előtt, ha valóban a te terméked keresik. Ennek köszönhetően a látogatók felkeresik a weboldalad, hogy vásároljanak.
Természetesen az eredményeket folyamatosan mérik, és optimalizálják a folyamatokat. Ráadásul még havi jelentéseket is kapsz.
Google Ads hirdetéskezelés
Előfordulhat, hogy szívesebben bízod szakemberekre a hirdetéskezelést. Egy Google Ads hirdetéskezelő szolgáltatásba ma már szinte minden beletartozik.
Ilyenkor megvizsgálják a vállalkozásod jellegzetességeit s azt, hogy milyen stratégia mentén érdemes elindulni. Aztán elemzik a piacot, a konkurens kínálatát is. Ezt követően beállítják a hirdetéseket, azok céljait, és részletes kulcsszókutatásokra építve létrehozzák a kampányokat.
Összekötik a Google Ads-fiókot az Analytics-szel, valamint létrehozzák Google Search Console-fiókot is.
Ráadásul még a weboldalad is elemzik, javítják, mérik az eredményességet, folyamatosan optimalizálnak, és minderről jelentést is kapsz.
(Szponzorált tartalom)