Használja a Google Cloud Platform a mesterséges intelligenciát? Hogyan működik a szolgáltatás?

2022 / 05 / 28 / Fizetett Hirdetés
#pr
Használja a Google Cloud Platform a mesterséges intelligenciát? Hogyan működik a szolgáltatás?
Napjainkban a kiskereskedelmi forgalom egy része az interneten keresztül zajlik. A helyben értékesítő üzletek is digitalizálódnak többek között a logisztikának és a kereslet-előrejelzésnek köszönhetően. A digitalizációnak köszönhetően jelent meg az AI, vagyis a mesterséges intelligencia. Használja a Google Cloud Platform az AI-t?

Mit nevezünk mesterséges intelligenciának?

A mesterséges intelligencia (AI) az informatika egyik részterülete. Olyan gépek létrehozásával foglalkozik, melyek alkalmasak az önálló tanulásra. Ezek az intelligens gépek képesek a problémamegoldásra, a következtetések levonására, az ismeretfejlesztésre és a cselekvésre. Ennek a technológiának lényegében az a feladata, hogy átvegyen feladatokat az emberektől, és így támogassa őket. Az AI alkalmazható például az egészségügy, a pénzügyi szektor, a közösségi média és a robotika területén. Az e-kereskedelem területén is hasznos a mesterséges intelligencia, hiszen a segítségével automatizálni lehet az egyszerű, ismétlődő feladatokat, amelynek köszönhetően az emberek a kreatív tevékenységek végzésére fordíthatják az energiájukat. Az AI segítségével például személyre szabott cikkjavaslatokat lehet megjeleníteni, automatikusan válaszokat lehet adni az ügyfelek kérdéseire, kezelni lehet a kommunikációs csatornákat, valamint előre lehet jelezni az értékesítési trendeket. Mindemellett az AI az értékesítési folyamatban és az üzleti működésben egyaránt segítséget nyújt a potenciális problémák felmérésére. Továbbá hozzájárul a folyamatoptimalizáláshoz és az egyszerű tevékenységek elvégzéséhez.

 

A Google Cloud Platform és a mesterséges intelligencia

A kereskedőkkel szemben olyan igényeket támasztanak a vásárlók, mint a vonzó ár, a gyors szállítás, a gyors szolgáltatás, az elérhetőség, az egyszerű vásárlás, a személyre szabott ajánlat és a hibátlan kiszolgálás. Számos kereskedő alkalmazza az AI platform Google Cloud megoldásait, annak érdekében, hogy a lehető legjobb vásárlói élményt biztosítsa az ügyfelei számára. A Google Cloud Platform szoftver a bővíthetőség, a stabilitás és a biztonság mellett az AI-nak köszönhetően értékesítési, elemzési és szolgáltatási támogatást biztosít. Mindezek lehetővé teszik a vásárlók számára a pozitív élmények nyújtását, a csapat tehermentesítését és az online áruházak forgalmának növelését. Például a Vision Product Search szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az ügyfél lefényképezze az árucikket, és ezt követően a rendszer automatikusan egy hasonló termékhez irányítja a vevőt. A kép alapján történő termékkeresésnek köszönhetően azonnal meg lehet találni a terméket, nincs szükség keresgélésre, lerövidül a vásárlás menete. A Recommendations AI szolgáltatás pedig személyre szabott termékjavaslatokat biztosít, amelyekhez többek között figyelembe veszi a vásárló által megtekintett aloldalakat, a vásárló útvonalát, valamint a kosárba helyezett termékeket. A Contact Center AI szolgáltatás is rendkívül hasznos. Ennek a lehetőségnek köszönhetően az ügyfélszolgálati szakembereknek nem kell az egyszerű és ismétlődő kérdések megválaszolásával foglalkozniuk, ugyanis ennek terhét leveszi a vállukról az említett szolgáltatás. Valójában ez nem is egy szolgáltatás, hanem a szolgáltatásoknak egy csoportja, amelyek segítségével olyan saját eszközök hozhatóak létre, melyekkel növelhető az ügyfelek elégedettsége. Többek között létre lehet hozni automatizálást a hívások és az üzenetek sorrendjére vonatkozóan, így mindig a legilletékesebb szakemberhez kerül az ügyfél. Automatizált ügyfélkiszolgálás is létrehozható saját kommunikátor chatbot által. Továbbá ki lehet építeni és fejleszteni lehet a nap 24 órájában rendelkezésre álló önkiszolgáló rendszert, illetve támogató rendszert is létre lehet hozni az ügyintézők számára. Szóval a közhiedelemmel ellentétben az AI nem veszi el az emberek munkáját, csupán átvesz tőlük feladatokat, melynek köszönhetően nagyobb teret biztosít a kreatív feladatok elvégzésére. Érdemes a Google Cloud platform FOTC mellett dönteni, amely Google Cloud platform partner segít a regisztrációban, illetve támogatást nyújt az első lépésekhez, továbbá a megoldások kiválasztásához, valamint a telepítéshez és a fejlesztéshez.

(Szponzorált tartalom)


Mire figyeljünk, ha etikettcímkéket rendelünk?
Mire figyeljünk, ha etikettcímkéket rendelünk?
Az elmúlt évek technológiai fejlődésének köszönhetően olyan megoldások váltak számunkra elérhetővé, amelyek annak idején nem léteztek. Ezek közé tartozik többek között az etikettcímke készítése is.
Mik azok az álláskönnyítő szőnyegek és mit érdemes tudni róluk?
Mik azok az álláskönnyítő szőnyegek és mit érdemes tudni róluk?
Ha megkérdeznénk az embereket arról, hogy hol, milyen körülmények között dolgoznak, akkor valószínűleg nagyon változatos válaszokat kapnánk. Sokan például azt mondanák, hogy szinte egész nap – legalább 8-10 vagy akár 12 órán keresztül is – állómunkát végeznek.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.