Használja a Google Cloud Platform a mesterséges intelligenciát? Hogyan működik a szolgáltatás?

2022 / 05 / 28 / Fizetett Hirdetés
#pr
Használja a Google Cloud Platform a mesterséges intelligenciát? Hogyan működik a szolgáltatás?
Napjainkban a kiskereskedelmi forgalom egy része az interneten keresztül zajlik. A helyben értékesítő üzletek is digitalizálódnak többek között a logisztikának és a kereslet-előrejelzésnek köszönhetően. A digitalizációnak köszönhetően jelent meg az AI, vagyis a mesterséges intelligencia. Használja a Google Cloud Platform az AI-t?

Mit nevezünk mesterséges intelligenciának?

A mesterséges intelligencia (AI) az informatika egyik részterülete. Olyan gépek létrehozásával foglalkozik, melyek alkalmasak az önálló tanulásra. Ezek az intelligens gépek képesek a problémamegoldásra, a következtetések levonására, az ismeretfejlesztésre és a cselekvésre. Ennek a technológiának lényegében az a feladata, hogy átvegyen feladatokat az emberektől, és így támogassa őket. Az AI alkalmazható például az egészségügy, a pénzügyi szektor, a közösségi média és a robotika területén. Az e-kereskedelem területén is hasznos a mesterséges intelligencia, hiszen a segítségével automatizálni lehet az egyszerű, ismétlődő feladatokat, amelynek köszönhetően az emberek a kreatív tevékenységek végzésére fordíthatják az energiájukat. Az AI segítségével például személyre szabott cikkjavaslatokat lehet megjeleníteni, automatikusan válaszokat lehet adni az ügyfelek kérdéseire, kezelni lehet a kommunikációs csatornákat, valamint előre lehet jelezni az értékesítési trendeket. Mindemellett az AI az értékesítési folyamatban és az üzleti működésben egyaránt segítséget nyújt a potenciális problémák felmérésére. Továbbá hozzájárul a folyamatoptimalizáláshoz és az egyszerű tevékenységek elvégzéséhez.

 

A Google Cloud Platform és a mesterséges intelligencia

A kereskedőkkel szemben olyan igényeket támasztanak a vásárlók, mint a vonzó ár, a gyors szállítás, a gyors szolgáltatás, az elérhetőség, az egyszerű vásárlás, a személyre szabott ajánlat és a hibátlan kiszolgálás. Számos kereskedő alkalmazza az AI platform Google Cloud megoldásait, annak érdekében, hogy a lehető legjobb vásárlói élményt biztosítsa az ügyfelei számára. A Google Cloud Platform szoftver a bővíthetőség, a stabilitás és a biztonság mellett az AI-nak köszönhetően értékesítési, elemzési és szolgáltatási támogatást biztosít. Mindezek lehetővé teszik a vásárlók számára a pozitív élmények nyújtását, a csapat tehermentesítését és az online áruházak forgalmának növelését. Például a Vision Product Search szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az ügyfél lefényképezze az árucikket, és ezt követően a rendszer automatikusan egy hasonló termékhez irányítja a vevőt. A kép alapján történő termékkeresésnek köszönhetően azonnal meg lehet találni a terméket, nincs szükség keresgélésre, lerövidül a vásárlás menete. A Recommendations AI szolgáltatás pedig személyre szabott termékjavaslatokat biztosít, amelyekhez többek között figyelembe veszi a vásárló által megtekintett aloldalakat, a vásárló útvonalát, valamint a kosárba helyezett termékeket. A Contact Center AI szolgáltatás is rendkívül hasznos. Ennek a lehetőségnek köszönhetően az ügyfélszolgálati szakembereknek nem kell az egyszerű és ismétlődő kérdések megválaszolásával foglalkozniuk, ugyanis ennek terhét leveszi a vállukról az említett szolgáltatás. Valójában ez nem is egy szolgáltatás, hanem a szolgáltatásoknak egy csoportja, amelyek segítségével olyan saját eszközök hozhatóak létre, melyekkel növelhető az ügyfelek elégedettsége. Többek között létre lehet hozni automatizálást a hívások és az üzenetek sorrendjére vonatkozóan, így mindig a legilletékesebb szakemberhez kerül az ügyfél. Automatizált ügyfélkiszolgálás is létrehozható saját kommunikátor chatbot által. Továbbá ki lehet építeni és fejleszteni lehet a nap 24 órájában rendelkezésre álló önkiszolgáló rendszert, illetve támogató rendszert is létre lehet hozni az ügyintézők számára. Szóval a közhiedelemmel ellentétben az AI nem veszi el az emberek munkáját, csupán átvesz tőlük feladatokat, melynek köszönhetően nagyobb teret biztosít a kreatív feladatok elvégzésére. Érdemes a Google Cloud platform FOTC mellett dönteni, amely Google Cloud platform partner segít a regisztrációban, illetve támogatást nyújt az első lépésekhez, továbbá a megoldások kiválasztásához, valamint a telepítéshez és a fejlesztéshez.

(Szponzorált tartalom)


Hello Szülő! Ha a gyereked nem tud valamit, akkor téged fog kérdezni. De ha te szülőként nem tudsz valamit, akkor kihez fordulsz?
A digitális kor szülői kihívásairól is találhattok szakértői tippeket, tanácsokat, interjúkat, podcastokat a Telekom családokat segítő platformján, a https://helloszulo.hu/ oldalon.
Hogyan válasszunk külföldi egyetemet? És mennyibe fog ez kerülni a családnak?
Hogyan válasszunk külföldi egyetemet? És mennyibe fog ez kerülni a családnak?
Repül már a vén diák. Hová? Hová?
Hogyan vélekednek a magyarok a net veszélyeiről – és kik a leginkább fenyegetettek?
Hogyan vélekednek a magyarok a net veszélyeiről – és kik a leginkább fenyegetettek?
Hogy áll a magyar lakosság generációkra bontva a kiberbiztonsághoz? – Erről szól az ESET rendkívül átfogó felmérése, amelyből olyan meglepő eredmények is kiderülnek, hogy kik a romantikus csalások legfőbb célpontjai, miközben az adott csoport nem is nagyon ismeri ezt a fenyegetést.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.