Hogyan segíthet egy marketing ügynökség a tartalomstratégia megalkotásában?

2023 / 12 / 02 / Fizetett Hirdetés
#pr
Hogyan segíthet egy marketing ügynökség a tartalomstratégia megalkotásában?

A tartalomgyártás nem csak a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme, de egy alaposan megtervezett marketingstratégia alapja is. Manapság nincs olyan vállalkozás, amely megengedhetné magának, hogy ne fordítson energiát a minőségi tartalomstratégia tervezésére.

Miért fontos a tartalommarketing?

 

A marketingstratégia egyrészt fontos üzleti szempontból, hiszen a befektetéssel arányos megtérülés kedvezőbb, mint a hagyományos vagy online lehetőségekké. Egy jól optimalizált tartalom akár évekig hozhat organikus érdeklődőket. Egy megfelelő szakértelemmel rendelkező marketing ügynökség hosszú távú befektetés, aminek eredménye tartósan támogatja a cég céljait. A tartalommarketing alapvetően egy marketingeszköz, melynek célja a célcsoport számára létrehozott releváns tartalmak publikálása, és a közönség informálása.

 

Mi a tartalommarketing célja?

 

Egyértelmű célja az értékközvetítés a célközönség felé, nem utolsó sorban pedig a minőségi tartalmak létrehozásával számos cél elérése.

Márkaismertség növelés

A tartalommarketing által kifejezhetjük a szakterületünkben való jártasságunkat, és a minőségi tartalmakkal magunkra vonhatjuk az olvasók figyelmét. A rendszeres publikáció segít kapcsolatot kialakítani a célközönséggel.

Ügyféledukáció

Egy szolgáltatás igénybevétele előtt, vagy termékünk megvásárlását megelőzően a potenciális vevőkben kérdések merülhetnek fel. Ezesetben nem lenne szerencsés, ha az érdeklődő más felületen, esetleg a versenytársak weboldaláról szerezne be információt. Fontos, hogy mi informáljuk a vevőket minőségi tartalmakkal.

Lead generálás

Ha egy kulcsszóra jó helyezést érünk el, az átkattintási aránnyal látogatók zöme fog érkezni az oldalunkra. Egy blogbejegyzés jó lehetőség arra, hogy elérjük az olvasónál a feliratkozást, esetleg ellátogasson webáruházunkra. Az, hogy egy webhely felkereséséből születik-e konverzió, már az első pár percben eldől.

 

Upsell

Ha korábban már járt nálunk egy látogató, nagyobb eséllyel fog újra felkeresni minket. A tartalmainkkal törekedjünk ezt a réteget újból megszólítani, hogy újabb vásárlásra tudjuk ösztönözni korábbi vevőinket.

 

A jól felépített tartalommarketing legfontosabb lépései:

 Kulcsszókutatás

A kulcsszókutatás hozzásegít a kitűzött célok eléréséhez. Először is megvizsgáljuk azokat a kulcsszavakat, amelyek a célközönség számára érdekesek. A SEO szempontból releváns mutatók vizsgálatával olyan tartalmakat készíthetünk, amelyek közelebb visznek céljainkhoz.

Tartalomstratégia megtervezése

A kulcsszókutatás során meghatározzuk azokat a főbb témaköröket, amelyek az ügyfeleink érdeklődésével azonosak. Ezt követően versenytárselemzést szükséges végeznünk, hogy a tartalomstratégiánk során minden lehetőséget kiaknázzunk.

Friss tartalmak készítése

A meghatározott kulcsszavak alapján megkezdődhet az új releváns tartalmak elkészítése. Először vázlatot készítünk, majd meghatározzuk a bejegyzések alapjait. Vannak olyan esetek is, amikor már meglévő tartalmat vizsgálunk meg újra, és ha a találati lista végén jelenik meg, akkor más kulcsszavakra helyezzük a fókuszt. Ajánlott a már meglévő tartalmakat rendszeresen felülvizsgálnunk.

 

A marketingtevékenységeket folyamatosan nyomon kell követnünk, tudnunk kell, hogy a felhasznált kulcsszavak által hogyan teljesít az oldal. Az értékes tartalmak hozzásegítenek üzleti céljaink eléréséhez. Ha jól csináljuk, hosszútávon jelentős eredményeket érhetünk el a tartalommarketing segítségével!

(Szponzorált tartalom)


Hiánypótló funkcióval bővült a világszerte használt magyar szoftver
Hiánypótló funkcióval bővült a világszerte használt magyar szoftver
A memoQ az egyik legnépszerűbb fordítástámogató szoftver a szakmabeliek körében, a 10.1-es verzió óta pedig a szoftver webes változata már a képernyő-felolvasó programokkal is kompatibilis, így biztosítva, hogy a vakok és gyengénlátók is önállóan, külső segítség nélkül tudják használni a szolgáltatást.
Miért fontos a klímák rendszeres karbantartása?
Miért fontos a klímák rendszeres karbantartása?
Akár otthoni, akár irodaházak vagy különféle szolgáltató egységek (éttermek, szórakozóhelyek, boltok stb.) klímaberendezéseiről van szó, az éves karbantartás kiemelten fontos. Egészségügyi problémákat is okozhat, de a működés hatékonyságát is ronthatja, ha nincs rendszeresen tisztítva egy készülék.  
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.