A klasszikus irodai munkával szemben, sokkal hatékonyabb és termelékenyebb, valamint további előnye, hogy sokrétű és változatos, cseppet sem érzed majd egysíkúnak.
Hogyan válhatsz virtuális asszisztenssé?
Előnyt jelent, ha már rendelkezel némi tapasztalattal irodai adminisztráció terén, mert nem kizárt, hogy kezdetben titkárnői feladatokat is kapsz. Ha azonban semmiféle munkatapasztalatod nincs ezen a fronton, mert teljesen más területen dolgoztál eddig, vagy karrier váltásban gondolkozol, akkor a legjobb megoldás, ha elvégzed a The Bright Academy virtuális asszisztens online képzését.
Ez a naprakész és gyakorlati képzés még abban is segít, hogy elindítsd a saját vállalkozásod. Ezen a területen kiemelten fontos a folyamatos fejlődés, hogy képezd magad, új ismeretekkel gazdagodj, ezáltal többet is tudsz nyújtani ügyfeleid részére.
De ki is az a virtuális asszisztens?
A virtuális asszisztens (VA) olyan személy, aki távolról dolgozik egy vállalkozás vagy másik személy részére. A szolgáltatások lehetnek egyszerűbbek, mint például az adatbevitel, vagy kissé bonyolultabbak is, úgymint weboldal üzemeltetés, könyvelés, számlázás. Minél képzettebb vagy, annál magasabb órabért érhetsz el.
A VA általában egy adott projektre szóló megbízási szerződéssel végzi a munkáját, vagy állandó havi megbízással, vállalkozói szerződéssel. Tehát a megbízónak nincs gondja a járulékokra és egyéb munkaviszonnyal kapcsolatos teendőkre. Több ügyfélnek is dolgozhat egyszerre. A díjazás történhet óradíjban, havi bérben, vagy akár projekt alapú is lehet, csak megállapodás kérdése. A vállalkozások számára a virtuális asszisztens óriási segítség, mert azokat a feladatokat, amelyekben nem mozog otthonosan a cég, vagy éppen nincs rá elegendő ideje, kapacitása, kiszervezheti a VA részére. Mivel nincs főnök-beosztott viszony, ennek köszönhetően sokkal gördülékenyebb és hatékonyabb a munka.
A virtuális asszisztens munkamódszere
Mivel a VA nem alkalmazottként dolgozik, ezért akár vállalkozóként, a KATA adózási formát választva tudsz majd számlázni. A munkádat teljes mértékben home office-ban végzed, kötetlen munkaidőben. Megbízásokat kimondottan szabadúszóknak szóló weboldalakon is kereshetsz. A személyes állásinterjúnak búcsút inthetsz, mert arra is az online térben kerül sor.
Teljesen kezdőként sincs okod aggodalomra, mert a sikeres felvételi után az elvégzendő feladatokat be fogják tanítani, illetve kezdetben segíteni fognak. Specializálódhatsz is egy-egy konkrét területre (pl.: HR, SEO), attól függően, hogy mi az érdeklődési köröd vagy erősséged.
Képezd magad virtuális asszisztenssé és dolgozz szabadon!
(Szponzorált tartalom)