Melyik leghatékonyabb marketinges működési forma?

2024 / 08 / 21 / Fizetett Hirdetés
#pr
Melyik leghatékonyabb marketinges működési forma?
Örök kérdés, hogy a marketing feladatokat egy cégnél ki végezze. Vegyenek fel rá külön szakembert, aki belsős kollégaként dolgozik, vagy bízzák inkább egy külsős szakemberre? Ebben a döntésben igyekszünk most segíteni cikkünkkel.

Ha úgy döntenénk, hogy cégként egy marketing ügynökség szolgáltatásait vesszük igénybe, akkor Marketinges Erika és csapata segítségünkre lehet. Webfejlesztéstől a grafikai tervezésen és tartalomgyártáson át a hirdetések kezeléséig mindent egy kézben tartanak, amire csak a mai online világban szükség lehet.

 

Mivel folyamatosan újabb és újabb technikai vívmányok kerülnek piacra, ezért a legfrissebb trendek ismerete elengedhetetlen akár belsős, akár külsős marketingesről van szó.

 

Belsős kolléga mint marketinges

 

Vannak, akik a kisebb cégméret miatt egy belső embert alkalmaznak marketingesként, és ő viszi A-tól Z-ig az összes idetartozó feladatot. Gyakran még erre a kollégára van bízva a központi e-mail fiók kezelése vagy bármely ad-hoc dolog, ami innen-onnan rámarad. Azt kell mondanunk, hogy ez nem jó irány. Az érintett munkatárs ugyanis nem biztos, hogy rendelkezik minden olyan kompetenciával, ami egy jó marketinges ismérve.

 

Ha mindenképp ragaszkodunk az alkalmazotti státuszhoz, akkor bizony több ember kell a marketingkommunikációs feladatok ellátáshoz. Hiszen sok alterülete van, és mindegyik másfajta tudást igényel. Például jó írói véna kell a tartalomgyártáshoz, vagy ismerni kell a webfejlesztés kulisszatitkait egy webes munkatársnak. De egy grafikai feladatot sem lehet olyan kollégára rábízni, aki nem kezeli profin a legfontosabb tervezőprogramokat.

 

Tény, hogy 4-5 szakembert csak erre a területre nem sok cég engedhet meg magának. Ilyenkor jönnek szóba az ügynökségek.

Érvek az ügynökség mellett

 

Amennyiben valóban azt szeretnénk, hogy profi kezekben legyen a marketingünk, akkor érdemes ügynökséggel együttműködni. Ezek a szolgáltatók egyfajta olvasztótégelyként működnek: minden feladatra tudnak delegálni megfelelő szakembert.

 

Persze abban, hogy valóban sikeres legyen a közös munka, a megbízó cégnek is óriási szerepe van. Bizalmat kell szavaznia az ügynökségnek, és kellő információval kell ellátnia őket minden téren. Éppen ezért nem árt, ha van egy belsős kolléga is, aki amellett, hogy viszi a saját marketinges területét, koordinálja a közös munkát is.

 

Vannak-e hátrányok?

 

Sokan elismerik az ügynökségek szakértelmét, de sokallják a díjukat. Pedig összességében hamar megtérül ez a többletköltség, hiszen több ember munkáját látják el, és nem adódnak hozzá a különféle járulékok sem.

 

Persze lehetnek kommunikációs nehézségek is, ilyenkor az ügyfél és a szakemberek elbeszélnek egymás mellett. Ennek megelőzésére, illetve megváltoztatására is vannak profi módszerek. Ez senkit ne tartson vissza!

 

A legjobb és leghatékonyabb működési forma marketing terén az, ha a megbízó cég egy vagy több belsős kollégán keresztül együttműködik egy all inclusive marketing ügynökséggel. Döntésnél a referencia árulkodó lehet, figyeljünk rá!

(Szponzorált tartalom)


A kényelem és az elegancia találkozása: minőségi kanapék a modern otthonokba
A kényelem és az elegancia találkozása: minőségi kanapék a modern otthonokba
Sokan úgy gondolják, a kanapé szimplán csak egy ülőfelület, ahonnan megnézzük az esti filmet. Pedig ez a bútordarab nem csak erről szól. A nappali központi eleme, ahol a családtagok, a barátok összegyűlhetnek, ahol pihenhetünk, beszélgethetünk és kikapcsolódhatunk.
Drónok a mindennapokban: Hogyan válassz drónt hobbi és félprofi célokra?
Drónok a mindennapokban: Hogyan válassz drónt hobbi és félprofi célokra?
éhány évvel ezelőtt a drónok még a sci-fi filmek és a katonai technológia világába tartoztak, ma azonban már bárki számára elérhető eszközökké váltak, amelyek új perspektívákat nyitnak a fotózásban, videózásban és a szabadidő eltöltésében. A madártávlati képek és a lélegzetelállító légi felvételek készítésének lehetősége egyre több embert vonz. A piac azonban telített, a választék a tenyérnyi játékszerektől a professzionális, filmes kamerákat szállító óriásokig terjed. A megfelelő drón kiválasztása hobbi vagy félprofi célokra komoly körültekintést igényel. Ebben a cikkben segítünk eligazodni a legfontosabb szempontok között, hogy a számodra tökéletes repülő társat találhasd meg.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.