Cikkünkben végigveszünk néhány hatásos technikát, amelyekkel növelhető a kosárérték. Ha neked is van webáruházad, akkor most sok hasznos információt megtudhatsz, tarts velünk!
A bevételnövelést célzó lehetőségek
A marketingesek ma már számos módszert ismernek arra, hogyan lehet növelni egy webáruház bevételét. Ahhoz azonban, hogy hatékonyan alkalmazd ezeket a technikákat, érdemes igénybe venni egy online marketing ügynökség, például a SocialWings szolgáltatásait, akik több, mint hétéves tapasztalattal rendelkeznek e téren.
Nemcsak egyféle lehetőség létezik ugyanis arra, hogy ismertté tedd a márkádat, vagy elégedett vevőket szerezz, hanem többféle is. Íme, néhány ezek közül:
A SocialWings mindezekkel foglalkozik, célszerű árajánlatot kérni tőlük, és akár több területen is együttműködni szakértő csapatukkal. Mindenképp megéri a marketingbe fektetnie egy webáruháznak, hiszen ma már hirdetések nélkül nem igazán lehet eredményt elérni.
És hogy milyen más bevételnövelő eszközök vannak még? Lássunk egy-két példát!
Upsell és cross-sell
Két kedvelt módszer az upsell és a cross-sell, mindkettő kedvező ajánlatot kínál a vásárló részére. Az előbbinek az a lényege, hogy valamilyen magasabb értéket is nyújt a megvásárolandó termék mellé, vagy ahelyett, az utóbbi pedig plusz termékeket ajánl a vevő figyelmébe.
Íme, egy konkrét példa: ha valaki mobiltelefont szeretne rendelni, akkor ajánlhatunk fel számára a kosárba helyezést követően egy tokot – ez a cross-sell. Továbbá megmutathatunk neki egy hasonló funkciókkal bíró másik, de drágább vagy újabb készüléket, ami jobban megéri számára – ez pedig az upsell.
Fontos, hogy valami értéket kínáljunk, ne csak egy újabb bőrt akarjunk lehúzni a vásárlóról. Ha látja, hogy megbecsüljük, később is szívesen tér vissza – főleg, ha remarketinggel is elérjük őt a rendelést követően. A SocialWings csapata ebben is tud segíteni!
További hatásos eszközök a kosárérték növelésére
Nagyon bevált módszer az árengedmény: kutatások is bizonyítják, hogy sokkal több mindent tesznek a kosarukba a vevők, ha a termékek kedvezményes áron szerezhetők be. Ezzel elérjük, hogy nagyobb összeget hagyjanak nálunk.
Visszatérő vevőket az ingyenes szállítással generálhatunk. Ez ügyben is végeztek már felmérést, és bebizonyosodott, hogy szívesen vásárolnak máskor is azok, akiknek nem kellett fizetniük a szállításért. Tulajdonképpen ez is egy jó módszer arra, hogy több bevételhez jussunk, mégha nem is tűnik annak. A forgalom nagy részét – 35-40%-át – ugyanis a visszatérő vásárlók adják! Éljünk a lehetőségekkel!
(Szponzorált tartalom)