Mi az az upsell, és miért fontos ez a webáruházaknak?

2023 / 09 / 20 / Fizetett Hirdetés
#pr
Mi az az upsell, és miért fontos ez a webáruházaknak?
Bármelyik webáruház-tulajdonost is kérdezünk meg azzal kapcsolatban, mi a célja, biztosan azt fogja mondani, hogy a bevétel növelése. Ezt elérni azonban nem mindig olyan egyszerű, mint gondolnánk. Jól felépített marketingstratégia, vásárlásösztönző módszerek és persze minőségi áru is kell mindehhez.

Cikkünkben végigveszünk néhány hatásos technikát, amelyekkel növelhető a kosárérték. Ha neked is van webáruházad, akkor most sok hasznos információt megtudhatsz, tarts velünk!

 

A bevételnövelést célzó lehetőségek

 

A marketingesek ma már számos módszert ismernek arra, hogyan lehet növelni egy webáruház bevételét. Ahhoz azonban, hogy hatékonyan alkalmazd ezeket a technikákat, érdemes igénybe venni egy online marketing ügynökség, például a SocialWings szolgáltatásait, akik több, mint hétéves tapasztalattal rendelkeznek e téren.

Nemcsak egyféle lehetőség létezik ugyanis arra, hogy ismertté tedd a márkádat, vagy elégedett vevőket szerezz, hanem többféle is. Íme, néhány ezek közül:

 

  • Google Ads hirdetéskezelés
  • Facebook- és/vagy Instagram-hirdetéskezelés
  • Webfejlesztés, felhasználóbarát oldalak készítése
  • Social média kezelés

 

A SocialWings mindezekkel foglalkozik, célszerű árajánlatot kérni tőlük, és akár több területen is együttműködni szakértő csapatukkal. Mindenképp megéri a marketingbe fektetnie egy webáruháznak, hiszen ma már hirdetések nélkül nem igazán lehet eredményt elérni.

 

És hogy milyen más bevételnövelő eszközök vannak még? Lássunk egy-két példát!

 

Upsell és cross-sell

 

Két kedvelt módszer az upsell és a cross-sell, mindkettő kedvező ajánlatot kínál a vásárló részére. Az előbbinek az a lényege, hogy valamilyen magasabb értéket is nyújt a megvásárolandó termék mellé, vagy ahelyett, az utóbbi pedig plusz termékeket ajánl a vevő figyelmébe.

 

Íme, egy konkrét példa: ha valaki mobiltelefont szeretne rendelni, akkor ajánlhatunk fel számára a kosárba helyezést követően egy tokot – ez a cross-sell. Továbbá megmutathatunk neki egy hasonló funkciókkal bíró másik, de drágább vagy újabb készüléket, ami jobban megéri számára – ez pedig az upsell.

 

Fontos, hogy valami értéket kínáljunk, ne csak egy újabb bőrt akarjunk lehúzni a vásárlóról. Ha látja, hogy megbecsüljük, később is szívesen tér vissza – főleg, ha remarketinggel is elérjük őt a rendelést követően. A SocialWings csapata ebben is tud segíteni!

 

További hatásos eszközök a kosárérték növelésére

 

Nagyon bevált módszer az árengedmény: kutatások is bizonyítják, hogy sokkal több mindent tesznek a kosarukba a vevők, ha a termékek kedvezményes áron szerezhetők be. Ezzel elérjük, hogy nagyobb összeget hagyjanak nálunk.

 

Visszatérő vevőket az ingyenes szállítással generálhatunk. Ez ügyben is végeztek már felmérést, és bebizonyosodott, hogy szívesen vásárolnak máskor is azok, akiknek nem kellett fizetniük a szállításért. Tulajdonképpen ez is egy jó módszer arra, hogy több bevételhez jussunk, mégha nem is tűnik annak. A forgalom nagy részét – 35-40%-át – ugyanis a visszatérő vásárlók adják! Éljünk a lehetőségekkel!

(Szponzorált tartalom)


Egy egyszerű megoldás, amivel végre ténylegesen kihasználhatod azt a sávszélességet, amiért fizetsz
Egy egyszerű megoldás, amivel végre ténylegesen kihasználhatod azt a sávszélességet, amiért fizetsz
A legtöbb ember valószínűleg nem is tud róla, de a sávszélességnek, amiért komoly pénzeket fizetnek az internetszolgáltatójuknak, csupán egy részét használják ki. Most mutatunk egy olyan megoldást, amivel ez a probléma egyszer s mindenkorra megoldható.
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Szülő–gyermek kapcsolatra alapuló közös programokkal – például golf- és vitorlásversenyekkel – igyekszik előmozdítani a generációváltás kérdését a Raiffeisen Bank. Az intézmény az egyre szélesebb körű banki és befektetési megoldások mellett olyan eseményeket is szervez, amelyeken a fiatalabbak és az idősebbek egyaránt jól érzik magukat, érdeklődésük összeér. A jelenünkben „turbósodó” generációváltás tematikájáról kérdeztük Bálint Attilát, a Raiffeisen Bank privátbanki üzletágának a vezetőjét.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.