Ha növelni szeretnénk a profitot, csökkenteni az üzleti működési költségeket és növelni az eladásokat, akkor érdemes felépíteni az online jelenlétet, és egy automatizált bérelhető webáruházat indítani! Ha az adatokat a felhőben helyezzük el, valós idejű és pontos információkhoz férhetünk hozzá, és megkönnyítjük a webáruház létrehozását is.
Az online marketing egyedülálló előnye a célzott hirdetések és a pontosan megszűrt célközönség felé való kommunikáció. Ez különösen hasznos az olyan a vásárlói hűségprogramok esetében, ahol könnyen nyomon követhetők a vásárlási szokások. A fogyasztói adatokból származó statisztikák segítenek a vállalatoknak a marketing- és promóciós folyamatok hatékonyabbá tételében.
Az upsell az, amikor a webáruházak jobb vagy magasabb színvonalú alternatívákat javasolnak a vásárló kosarában lévő termékekhez. Keresztértékesítés során a kosárban lévő termékekhez kapcsolódó további termékeket javasolnak, hogy nagyobb értéket adjanak a végső vásárláshoz.
Többek között a webáruház bérléssel a cross- és upsell könnyebbé válik, mivel az ügyfeleket nem riasztják el a tolakodó telefonos, bolti értékesítők, stb. A MagneShopnál rátaláltunk a webáruház bérlés ideális megoldására, amelyek automatikusan termelik a profitot.
Nem titok, hogy az egyedi webáruház készítés költségei sokkal alacsonyabbak, mint a fizikai üzletek megnyitása. Egy online bérelhető webáruházban a teljes értékesítési rendszer automatizált. Ez azt jelenti, hogy megspórolható a személyzet, az áram, a bérleti díj, stb.
A webáruházakba gyakran integrálnak chatbotokat a helyszíni élő ügyfélszolgálathoz, és ezzel pénzt takarítanak meg. Igaz, hogy a bérelhető webáruház beállítása bizonyos kezdeti költségekkel jár. Ennek ellenére a költségek nem hasonlíthatók össze a fizikai üzlet működtetésének költségeivel.
Az alacsony kockázatú befektetéssel pénz takarítható meg, amelyet más utakra, például a termékkínálat bővítésére és a weboldal fejlesztésére vagy online hirdetésre fordíthatunk.
A webáruház bérléssel könnyen menedzselhető a készletszint, és biztosíthatja a folyamatos ellátást a vásárlók számára. Ha a mesterséges intelligenciára bízzuk az értékesítést és az ügyfélszerzést, azzal egy 24 órán át működő webáruházat alkothatunk. Személyre szabott marketingkampányokat hozhatunk létre a szezonális ajánlatokhoz és promóciókhoz, és gyorsan módosíthatjuk azokat a vásárlói reakcióknak megfelelően.
Emellett egy online domainnel jelentősen könnyebb más országokba és régiókba terjeszkedni, és lehetővé teszi, hogy új piacokat fedezzünk fel, és bővítse a márkaismertséget.
(Szponzorált tartalom)