Milyen állások vannak jelenleg a piacon?

2022 / 04 / 20 / Fizetett Hirdetés
#pr
Milyen állások vannak jelenleg a piacon?
Szezontól függően általában más és más álláslehetőségek érhetőek el. A nyár közeledtével a vendéglátóiparnak mindig szüksége van egy kis extra segítségre, így aki állást keres a következő néhány hónapban, biztosan találni fog.

Mindig vannak divatos foglalkozások

Szakmája válogatja, hogy mennyire lehet megélni belőle. Mindig vannak olyan felkapott és divatos foglalkozások, amikkel éppen jól lehet keresni az adott időszakban, de akadnak olyanok is, amelyek méltatlanul alulértékeltek. Az építőipar folyamatos mozgásban van, így az ehhez kapcsolódó gépek kezelésére mindig szükség van. A földmunkagépek, a daruk olyan szakképzett kezelőt kívánnak, akik nemcsak a megfelelő felkészültséggel, de kellő rutinnal is rendelkeznek ezen a területen. Az építkezések miatt a nyersanyagból gyakran hiány van, így a fakitermelőkre is nagy a kereslet.

A gipszkartonozásban is mindig jól jön néhány elismert szakember, itt szinte állandó a felvétel. A közlekedés és a logisztika is szintén hatalmas mennyiségű munkavállalót képes foglalkoztatni, de mindig jól jön néhány új autóbuszvezető vagy pedagógus is a piacon.

A legjobb állások egy helyen

A WHC állásai reprezentatív képet mutatnak arról, hogy jelenleg milyen hiányokkal küzd a piac, több szellemi munkalehetőséget és fizikai feladatokat is kínál. Olyan területeken válogathatunk, mint a gyártás, a szakmunka, a betanított munka, az adminisztráció vagy mérnöki lehetőségek.

A szolgáltatót 1990-ben alapították, tehát igazán hosszú szakmai múltat tudhat maga mögött, ezért megbízható. 13 irodával működik 5 országban és több mint 600 elégedett ügyfele van. Ezek tudatában az iroda által kínált állásokról megállapíthatjuk, hogy vélhetően leinformáltak, korrektek. Alapvetően jelenleg a piacon álláslehetőségek terén nincsen hiány, a cégek azonban mégis megválogatják, hogy kivel dolgoznak együtt. A puha és kemény készségek egyre nagyobb szerepet kapnak.

Soft és hard skillek alapján választanak a cégek

Az utóbbi időben már nemcsak a szakmai tapasztalat a legfőbb oka annak, hogy felvesznek egy munkavállalót, hanem az úgynevezett soft skillek is előtérbe kerülnek. Ide tartozik a kommunikációs készség, az epátia, a vezetői készségek, a rugalmasság, a felelősségvállalás, a csapatmunka, a konfliktuskezelés. Továbbá szintén ide sorolható a jó munkamorál, az időmenedzsment és a tanulási hajlandóság képessége.

Ezek a skillek nehezebben számszerűsíthetőek azoknál, mint amiket valamilyen tanulási folyamat során sajátítunk el. Tulajdonképpen ebben az esetben személyes szokásokról és tulajdonságról van szó, amelyek csak nehezen fejleszthetőek. Nem feledkezhetünk meg a korábbi kiválasztások fő szempontjairól, amelyek a hard skill jelzőt viselik. Ilyen a szakmai képzettség, az idegen nyelv ismeret, a megfelelő kompetenciák egy adott szektorhoz.

Nézz körül a piacon, amennyiben éppen új állást keresel!

(Szponzorált tartalom)


Ismerd meg a ROADSTER magazint!
AUTÓK - DESIGN - GASZTRO - KULT - UTAZÁS - TECH // Ha szereted a minőséget az életed minden területén, páratlan élmény lesz!
Autót vennél mostanában? Nézz bele a PLAYER AUTÓTESZT ROVATÁBA!
Minden friss és izgalmas autót kipróbálunk, amit csak tudunk, legyen az dízel vagy elektromos, olcsó vagy luxus, kétszemélyes vagy kisbusz!
CBD olaj – amiről kizárólag szuperlatívuszokban beszélhetünk
CBD olaj – amiről kizárólag szuperlatívuszokban beszélhetünk
A CBD olaj egy rendkívül sokoldalú termék, amely számtalan egészségügyi előnnyel rendelkezik. A népszerűsége pedig nem véletlen: a tudományos vizsgálatok egyre szélesebb körben igazolják a terápiás hatásait.
Google hirdetéskezelés árak: Mire számíthatsz?
Google hirdetéskezelés árak: Mire számíthatsz?

A digitális marketing ma már elengedhetetlen része a vállalkozások sikerének, és az egyik legelterjedtebb és leghatékonyabb eszköz a Google hirdetések futtatása. A Google Ads hirdetési platform lehetőséget kínál a cégeknek, hogy termékeiket és szolgáltatásaikat a megfelelő célközönség elé tárják, növelve ezzel a látogatók számát és a potenciális vásárlók körét. Azonban sok vállalkozás számára kérdés lehet, hogy mennyibe kerül a Google hirdetéskezelés, és mire számíthatnak a költségek terén. Ebben a cikkben feltárjuk a Google hirdetéskezelés árak meghatározásának kulisszatitkait.

HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.