Milyen egy jó menedzser?

2023 / 07 / 19 / Fizetett Hirdetés
#pr
Milyen egy jó menedzser?
Az elmúlt néhány évtizedben egyre többen próbálnak szerencsét, és vadásznak állásra a menedzsment területén. Ennek köszönhetően pedig a munkaerőpiacon megfigyelhető verseny is sokkal intenzívebbé vált.

Az Állásóriás https://allasorias.hu/allasok/menedzsment aloldalán és az egyéb állásportálokon meghirdetett pozíciókra viszont csak azoknak lehet sikeres a pályázata, akik tisztában vannak azzal, hogy mit is foglal magában ez a karrier, és hogy milyen tulajdonságokra van szükségük ahhoz, hogy a vele járó feladatokat hatékonyan el tudják végezni.

 

Miről ismerszik meg egy jó menedzser? 

 

Az egyik legfontosabb vezetői tulajdonság a türelem. Itt nem csupán a csoport többi tagjával szembeni toleranciára gondolunk, hanem magunkkal szemben is türelmesnek kell lenni. A sikereket ugyanis nem fogjuk tudni egyik napról a másikra elérni, hanem ezeket bizony sokszor komoly várakozás előzi meg. Ez az időszak viszont előbb-utóbb kifizetődik.

 

Nem szabad megijedni a kihívásoktól!

 

A menedzsment területén nincsen két egyforma helyzet. Így gyakran előfordul az, hogy olyan koncepciókat kell kitalálni, amelyek elsőre összetettnek tűnhetnek. Egy jó menedzser pedig ettől egyáltalán nem riad vissza, hanem vállalja a kihívást, és a kíváncsiságát bevetve megpróbálja új szemszögből megvizsgálni a helyzetet, hogy megoldást találjon.

 

Az ügyfelekkel és a munkavállalókkal is jól kell bánni

 

A fentieken túl még azt említenénk meg, hogy egy jó menedzser tudja, hogyan tegye boldoggá az ügyfeleit és a munkavállalóit. Mindezt úgy, hogy a legjobb eredmény érdekében megpróbálja a megfelelő irányba elmozdítani az együttműködést, de mindeközben meghallgatja és tiszteletben tartja a másik fél gondolatait és véleményét.

 

A jó alkalmazkodóképesség is fontos

 

Hiába állít össze a menedzser egy szinte tökéletesnek tűnő stratégiát egy adott projekt megszervezésére, a folyamat során bármikor adódhatnak olyan problémák, amelyek képesek keresztülhúzni a számításait, és felforgatni a dolgok rendjét.

Ezért kiemelt jelentőséggel bír, hogy az ilyen pozíciót betöltő személy jó alkalmazkodóképességgel rendelkezzen, és ezt a gondolkodásmódot továbbadja azoknak is, akikkel együtt dolgozik. Ennek köszönhetően ugyanis a csapatmunka sokkal gördülékenyebben megy majd.

 

Az empátia szintén egy nagyon fontos tulajdonság

 

Egy jó menedzsernek meg kell érteni a csapat egészét és a tagjainak sajátosságait. Ezáltal fogja tudni ugyanis a lehető legtöbbet kihozni az egyes személyek tehetségéből, és így lesz képes motiválni őket, hogy az adott tevékenységben előre tudjanak lépni.

 

Amennyiben a fentiek alapján magunkra ismertünk, akkor minden gond nélkül megpályázhatunk a fentebb is említett álláskereső webhelyen egy menedzseri pozíciót. Abban az esetben pedig, ha még ezt az önéletrajzunk segítségével alá tudjuk támasztani a HR-esnek vagy a toborzónak, akkor garantálható a sikerünk.

(Szponzorált tartalom)


Autót vennél mostanában? Nézz bele a PLAYER AUTÓTESZT ROVATÁBA!
Minden friss és izgalmas autót kipróbálunk, amit csak tudunk, legyen az dízel vagy elektromos, olcsó vagy luxus, kétszemélyes vagy kisbusz!
Ismerd meg a ROADSTER magazint!
AUTÓK - DESIGN - GASZTRO - KULT - UTAZÁS - TECH // Ha szereted a minőséget az életed minden területén, páratlan élmény lesz!
Google hirdetéskezelés árak: Mire számíthatsz?
Google hirdetéskezelés árak: Mire számíthatsz?

A digitális marketing ma már elengedhetetlen része a vállalkozások sikerének, és az egyik legelterjedtebb és leghatékonyabb eszköz a Google hirdetések futtatása. A Google Ads hirdetési platform lehetőséget kínál a cégeknek, hogy termékeiket és szolgáltatásaikat a megfelelő célközönség elé tárják, növelve ezzel a látogatók számát és a potenciális vásárlók körét. Azonban sok vállalkozás számára kérdés lehet, hogy mennyibe kerül a Google hirdetéskezelés, és mire számíthatnak a költségek terén. Ebben a cikkben feltárjuk a Google hirdetéskezelés árak meghatározásának kulisszatitkait.

Mi az az upsell, és miért fontos ez a webáruházaknak?
Mi az az upsell, és miért fontos ez a webáruházaknak?
Bármelyik webáruház-tulajdonost is kérdezünk meg azzal kapcsolatban, mi a célja, biztosan azt fogja mondani, hogy a bevétel növelése. Ezt elérni azonban nem mindig olyan egyszerű, mint gondolnánk. Jól felépített marketingstratégia, vásárlásösztönző módszerek és persze minőségi áru is kell mindehhez.
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.