2024-ben számos népszerű e-kereskedelmi és online marketing trend határozza meg a munkát!
A Webáruház készítés áraknál a webshop készítés során figyelembe veszik ezeket a trendeket. Tudják, hogy egyre elterjedtebbé válnak a hangalapú keresések, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy az eddiginél is nagyobb jelentőségük lesz a kulcsszavaknak és a SEO-nak, azaz a keresőoptimalizálásnak. Elengedhetetlen lesz az ezen tevékenységre való összpontosítás, mert egyre több család használja majd az otthonaiban ezt a kényelmi funkciót.
Ahogy a hűségprogramok alkalmazásáról sem szabad megfeledkezni, mert ezek bizonyítottan javítják az ügyfélélményt. Ennek a személyre szabására minél több energiát kell fordítani. A személyre szabott ajánlatok szinte kihagyhatatlanok ahhoz, hogy valakinek elnyerjük a tetszését. Hiszen nincs jobb annál, mint amikor valaki azonnal megoldást talál a problémájára. Ezekhez viszont adatokra van szükség a vásárlóktól, de az ajánlatok összeállításánál az AI is kihagyhatatlan tényezőként szerepel.
Emelkedik a social média platformokon való értékesítés aránya
Van 3 olyan platform, amit az idei évben feltétlenül érdemes használni: ez a TikTok, az Instagram és a Facebook. Emelkednek az alkalmazásokon belüli vásárlások, egyre több vásárlást generáló tartalom jelenik meg, ezekkel pedig jelentősen növelhető az értékesítés.
Sok olyan vásárló van, aki jobban szeret egy alkalmazáson belül vásárolni, mint ellátogatni egy webshopba. Természetesen megvan a veszélye annak, hogy így csupán csak egyetlen dolgot fog vásárolni, hiszen itt nem lesznek olyan, a webshop kialakításának köszönhető vásárlásösztönző funkciók, de a rendelése legalább biztos lesz. Előfordulhat, hogy ehhez az emberhez soha nem is jutottál volna el más módon.
Nő a gépi tanulás jelentősége is
A technológiák folyamatos fejlődése lehetővé teszi a prediktív elemzések elvégzését, a termékajánló algoritmusok, az ügyfélszolgálati chatbotok pedig a személyre szabott élmény nyújtásában segítenek. Automatizálhatóak a feladatok, célzottabbá válik az ügyfélmarketinget érintő stratégia megalkotása, optimalizálni lehet a készletgazdálkodást.
A gyorskereskedelem megváltoztatja a termékkiszállítás területét
A Quick Commerce, vagyis más néven gyorskereskedelem létrejöttét az teszi szükségessé, hogy a fogyasztók egyre türelmetlenebbek lettek, nem tudnak várni 1-1 termék megérkezésére.
Környezettudatosabb is lett a kereskedelem
Az online rendelések nagymértékű hulladék termelésével járnak, hiszen a kiszállítandó termékeket óvni kell az esetleges külső behatásoktól, sérülésektől. A webshopos értékesítésnél a fenntartható csomagolás alkalmazása egyre tudatosabb és divatosabb.
Tarts lépést te is a trendekkel, és légy sikeres!
(Szponzorált tartalom)