Amikor vállalkozóként munkaerőre van szükségünk és nem tudjuk, hogy kezdjünk neki a kereséshez, esetleg időnk sincs rá és még spórolnánk is a hirdetési költségeken, akkor válik igazán hasznossá a Melon új szolgáltatása. A Melon egy digitális HR asszisztenst kínál számunkra, mely automatikusan elvégzi a teljes munkaerő keresés folyamatát helyettünk.
Noha pontosan tudjuk, milyen pozícióra keresünk embert, előfordulhat, hogy nem tudjuk, hogyan is fogjunk hozzá a kereséshez HR szakember nélkül. Itt jön képbe a MelonApp.
„A Melon tudásbázisa több mint 400 állásra tartalmaz teljes szakmai adatbázist: melyik állást hol érdemes hirdetni, milyen beállításokkal, milyen bérezéssel és milyen hirdetési összeggel. Így a lehető leghatékonyabban költi el az álláskeresésre szánt összeget”
– mondta Prémecz Gergő, a Melon munkaerő toborzó rendszer ötletgazdája, ügyvezetője és tulajdonosa, aki azt is kiemelte: „Anélkül, hogy ki kellene találnunk, hol adjunk fel hirdetést, a MelonApp automatikusan létrehozza az álláshirdetéseket a releváns portálokon a listaárak töredékéért, majd összegyűjti és értékeli a jelölteket, ezzel segítve a kiválasztást.”
A Melon a mögötte álló tudásbázis felhasználásával összeállít egy olyan toborzási kampányt – egy olyan hirdetési csomagot –, ami az adott pozícióhoz a legrelevánsabb álláshirdető oldalakat tartalmazza.
Nem kell a hirdetésekkel bajlódni, nem kell jelölteket gyűjteni több helyről, digitális HR asszisztensünk, a MelonApp már csak az előszűrt, megfelelő jelölteket listázza, nekünk pedig nincs más dolgunk, mint kiválasztanunk, kivel szeretnénk együtt dolgozni a jövőben.
Minden állástípust máshogy, más portálokon, más paraméterekkel érdemes hirdetni, melyet a Melon csapat több év alatt épített fel tudásbázisában. Ennek a tudásbázisnak a folyamatos frissítését, javítását egy mesterséges intelligenciát alkalmazó algoritmus végzi, ami monitorozza a hirdetési kampányok hatékonyságát, és ez alapján automatikusan frissíti ajánló adatbázisát. Tehát, ha valamelyik portálról jobb, több jelölt érkezik egy adott pozícióra, akkor az új kampányokhoz már ezt a portált fogja előnyben részesíteni.
Minden olyan cég számára hasznos és hatékony a Melon egyedi innovációja, ahol nincsen toborzó szakember vagy nincs erőforrás új munkaerő keresésére. Segítségével perceken belül megjelennek az álláshirdetések és néhány óra alatt releváns jelölteket kaphat a munkaadó.
A Melon megalkotásával nem egy új hirdető platformot és nem is egy új toborzási szolgáltatás valósult meg, hanem egy aggregátor szolgáltatásként hatalmas segítség jött létre a munkaadók számára. A Melon által mindenkinek elérhetővé válik egy ingyenes toborzó asszisztens, ami automatizált, szakmai toborzást nyújt gyorsan és költséghatékonyan.
Képek forrása: MelonApp
(Szponzorált tartalom)