A Facebook Pixel beállításának lépései

2024 / 05 / 20 / Fizetett Hirdetés
#pr
A Facebook Pixel beállításának lépései
Az online marketingben a hirdetések terén fontos szerepe van a Facebook Pixelnek, vagy más néven képpontnak. Ez a kód nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a kampányok jól teljesítsenek. A cikkben annak járunk utána, hogy miért van meghatározó jelentősége, illetve arra is kitérünk, hogy milyen lépésekből áll a beállítása.

A pixel egy pár soros kódrészlet. A segítségével a Facebook a regisztrált felhasználók tevékenységét az oldalon nyomon tudja követni. Ennek köszönhetően célzott hirdetéseket lehet beállítani, valamint pontosabban lehet mérni a konverziókat. A kódrészletet a weboldal forráskódjában kell elhelyezni. A beállítása cégen belül is elvégezhető, de Facebook marketing ügynökség segítségét is lehet kérni.

 

Az előnyök

 

A Facebook Pixel azért szükséges, mert nyomon lehet követni a segítségével az érdeklődők tevékenységét, ennek köszönhetően pedig pontosan lehet látni, hogy a látogatók végrehajtják-e azt, amit a hirdető szeretne. Ez lehet például űrlapkitöltés, vásárlás vagy feliratkozás. Továbbá azt is lehet látni a képpontnak köszönhetően, hogy melyik kampány és hirdetés volt az, ahonnan érkeztek érdeklődők, illetve azt is, hogy hogyan teljesítettek.

 

További előnye a Facebook Pixelnek, hogy a segítségével többféle módon lehet szegmentálni a célközönséget. Például ki lehet zárni azokat, akik korábban már vásároltak. Szóval ennek a kódrészletnek köszönhetően komoly eredményeket lehet elérni az online marketing terén, hiszen pontosan lehet látni, hogy mire megy el a hirdetési költség.

 

A remarketing szerepe

 

Mindemellett a képpont a remarketing funkciókat is lehetővé teszi, amely minden marketing stratégiának fontos része. Ezáltal nem veszíti el a hirdető az oldalon járt embereket, és így célzott üzeneteket tud nekik küldeni.

 

Így spórolni lehet a hirdetési költségeken, hiszen az itt elért emberekkel kapcsolatban már biztosan lehet tudni, hogy érdekli őket a kínálat. Ráadásul jellemző, hogy az érdeklődőket nem elég egyszer meggyőzni, hogy vásároljanak, több megerősítésre van szükségük. Ez pedig a remarketing segítségével megvalósítható.

A Facebook Pixel beállítása 

 

Első lépésként a vállalkozáskezelőt és azon belül pedig a vállalkozás beállítását kell megnyitni. Ezt követően az adatforrások menün belül a képpontok lehetőséget kell választani, majd pedig a hozzáadás gombot. Ezután adni kell a pixelnek egy tetszőleges nevet, valamint meg kell adni a weboldal címét.

 

Majd pedig következik a képpont beállítása most opció. Ennél a résznél a képpont kódjának manuális beállítása a webhelyent kell választani. Itt lehet látni a kódrészletet, amit ki kell másolni és ezt kell elhelyezni a weboldalon. Egészen pontosan a fejléc szakaszának aljára kell beilleszteni, közvetlenül a </head> címke fölé.

 

Reméljük, hogy sikerült minden fontos kérdést megválaszolni a témával kapcsolatban. Sikeres kampányokat kívánunk!

(Szponzorált tartalom)


Környezetbarát ételrendelés mesterfokon
Környezetbarát ételrendelés mesterfokon
A fejlődő technológia a csomagolóipart is érinti, aminek köszönhetően az ételrendeléshez használt csomagolások és tasakok is egészen más minőségűek már, mint akár néhány évvel ezelőtt.
A házfelújítás sosem egyszerű feladat
A házfelújítás sosem egyszerű feladat
Egy ingatlan felújításának több célja is lehet. Manapság az energiahatékonyság az egyik legnépszerűbb indok, amikor a meglévő ház kialakításán változtatni szeretnének a tulajdonosok.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.