Keresőoptimalizálás (SEO): a vállalkozás jövője itt dőlhet el

2021 / 11 / 24 / Fizetett Hirdetés
#pr
Keresőoptimalizálás (SEO): a vállalkozás jövője itt dőlhet el
Mint tudjuk, az internet nemcsak az életünk része, de az életünk meghatározó részévé vált az utóbbi egy - másfél évtizedben. Még csak arra sincs szükség, hogy valaki kényszerítsen minket, hogy több időt töltsünk a neten: inkább az ellenkezője igaz, sokan olyan lendülettel és erőfeszítésekkel igyekeznek eltávolodni az internettől, mintha az valóban fizikai addikciót okozna.

Többek között, mivel az emberek az interneten töltik az idejük jelentős részét, ott is keresnek termékeket és szolgáltatásokat. A SEO, azaz szakmai szóval keresőoptimalizálás pedig arról szól, hogy esélyt adhass magadnak arra, hogy egy adott weboldal (minden bizonnyal a sajátod) bizonyos keresőszavak esetén egy keresőprogram (elsősorban a jól ismert Google) első oldalán vagy akár első néhány helyén szerepeljen.

Miért fontos ez? A válasz közismert: gondolom, Te sem szereted azzal tölteni az idődet, hogy a duguláselhárítás kulcsszóra keresve a 32. és 44. lap között igyekszel megtalálni a legjobb szakembert. A legtöbben (kb. a kattintások fele) a legelső találatra kattint, míg az első 5 találat kb. a kattintások 75%-át gyűjti be. A második oldalra az érdeklődők mindössze 10%-a jut el.

Tehát a siker egyik kulcsa, ha az interneten is keresik a termékeidet, szolgáltatásaidat, a keresőoptimalizálás (más néven SEO / search engine optimization). Azért írtuk le, hogy az egyik kulcsa, mert hiába találnak meg, mint a legjobb villanyszerelőt, ha valójában nem értesz a villanyszereléshez. Ügyfelek lesznek, de elégedett ügyfelek nem, és erre a Google is rá fog jönni, előbb vagy utóbb. Az online marketing nem merül ki a keresőoptimalizálás tudományában, a helyes, optimalizált weboldal készítés, a linképítés, a megfelelő tartalmak ugyanilyen fontosságúak: hiszen három külön témában is jeleskedned kell a teljes siker eléréséhez. Egyrészről meg kell győznöd a Google algoritmusát, hogy a Te honlapod érdemes rá a leginkább a Google keresés elejére kerüljön, másrészről meg kell győznöd az oda látogató embereket, hogy megbízzanak benned annyira, hogy kapcsolatba lépjenek veled és / vagy vásároljanak valamit, míg harmadrészt maga a termék vagy szolgáltatás is olyan kell, hogy legyen, hogy az pörgesse az üzletet: magas elégedettséget generáljon, amely a legtöbb területen visszatérő vendégkört is jelent.

(Szponzorált tartalom)


Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Lassan már senkit sem lep meg, hogy egy intim segédeszköznek legalább olyan jól kell tudnia csatlakoznia a wifihez vagy egy telefonhoz, mint a viselőjéhez, használójához.
Irány a felhő! Vagyis mire jó a felhőszolgáltatás?
Irány a felhő! Vagyis mire jó a felhőszolgáltatás?
Jó néhányan úgy használják a felhő alapú tárhelyeket, hogy nincsenek tisztában azzal, hogy pontosan miért is hasznos számukra. A cikkben annak járunk utána, hogy mire jó a felhőszolgáltatás és milyen típusai vannak.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.