A sikeres hidegmegkeresések titka

2021 / 12 / 15 / Fizetett Hirdetés
#pr
A sikeres hidegmegkeresések titka
Ugyan a hidegmegkeresésektől még a tapasztalt értékesítők jórésze is szíve szerint kiszaladna a világból, mégis be kell látni, hogy ha valaki ezt jól csinálja, akkor számtalan sikert érhet el a szakterületén.

A következő cikkben megvizsgáljuk, mik azok a hibák, amiket rendszeresen elkövetnek az értékesítők egy-egy hidegmegkeresés során, és hogy miért vált ez ki a potenciális ügyfelekből szinte pánikszerű reakciót azonnali szimpátia helyett.

Csak az ügynökök hívását ne!

Az gondolnánk, hogy a hideghívásoktól és -megkeresésektől való ódzkodás valamilyen kulturális gyökerekkel rendelkezik, de sajnos ez nem így van. Ez egy kialakult reakció, ami főként annak köszönhető, hogy bizonyos szegmensek a profitmaximalizálás érdekében lényegesen több értékesítőt vesznek fel, mint amennyinek a minőségi oktatására kapacitásuk lenne. Ezeknek az értékesítőknek ugyan megtanítanak szinte mindent a termékről, meg is értetik velük, hogy ezzel tulajdonképpen segítenek az embereknek, de azt már sajnos az üzletkötőknek csupán nagyon alacsony százaléka veszi észre, hogy a termék ugyan jó, de nem feltétlenül van erre minden embernek szüksége.

Abban az esetben, mikor ez a ráébredés nem történik meg, jön a darálás. Ugyanis a minőségi ügyfelek hiányát nagy mennyiségű megkereséssel igyekeznek kompenzálni. Rengeteg embert keresnek meg kiforratlan, sok esetben tukmálós értékesítési technikával, ami aztán a tárgyalópartnerből menekülési ösztönt fog kiváltani, véletlenül sem a hosszú távú kapcsolat alapjait helyezi le. És egyáltalán nem segít ezen a helyzeten az sem, hogy a média és a popkultúra is ráerősít erre a kártékony eladási technikára (gondoljunk például a Wall Street farkasára).

Szeretnéd megtanulni, hogyan tudod a hideghívásokat az előnyödre fordítani? Keresd fel a SalesKurzus.hu weboldalát, ahol számos értékesítési tanfolyam közül válogathatsz, hogy Te lehess a legjobb a csapatban!

Mi az a telephobia?

Mielőtt azt hinnéd, hogy ez egy kitalált fogalom, ki kell, hogy ábrándítsalak. Léteznek ugyanis olyan emberek, akik remekül elboldogulnak a személyes beszélgetésekkel, nincs problémájuk a chateléssel vagy az e-mailes kommunikációval sem, de kellemetlen érzések kerítik őket hatalmukba, ha csörög a telefonjuk, vagy esetleg kimenő hívást kell indítaniuk. (Mondani sem kell, hogy ez nem a legjobb alap egy sales karrierhez.)

A célpiac fontossága

A hidegmegkeresés nem egyenlő a vaktában lövöldözéssel. Kiemelten fontos, hogy amennyiben van rá lehetőséged, szűrd le a listákat, hogy kik azok egyáltalán, akik a célcsoportodba tartoznak. Szemléltető például: az életbiztosításokat nem a hentesboltban kell eladni, hanem meg kell találnod azokat az embereket, akik valami miatt egy kockázatosabb élethelyzetben vannak éppen.

(Szponzorált tartalom)


Ismerd meg a ROADSTER magazint!
AUTÓK - DESIGN - GASZTRO - KULT - UTAZÁS - TECH // Ha szereted a minőséget az életed minden területén, páratlan élmény lesz!
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.