A hamarosan megjelenő, a The Sims-hez hasonló életszimulátor fejlesztői a teljes virtuális városukat az ACE-szel működő NPC-kel (avagy ahogy az a bemutatón sokszor elhangzott, úgynevezett Co-Playable Characterekkel) népesítették be, amik az ígéretek szerint teljesen önállóan fognak cselekedni a személyiségük, a céljaik és egyéb tényezők alapján, így egy-egy szituációra teljesen eltérő módon reagálnak.
A demóban többek között azt láthatjuk, ahogy az egyik NPC meglát egy éhezőt az utcán, mire beszalad a közeli pékségbe, hogy vegyen neki egy szendvicset, később pedig egy eltévedt járókelőt is útbaigazít. A Smart Zoi névre keresztelt nem játékos karakterek a nap végén végig is gondolják a tapasztalataikat, aminek köszönhetően tovább fejlődnek, így a tervek szerint idővel egyre inkább egyedi módon fognak viselkedni.
Vissza a cikkhez