A cégednél is komoly problémát jelent a hívások, e-mailek, feladatok elmaradása? Nem a munkaerőhiány az elsődleges oka? Ideje változtatni az ügyfélkezelés módszerén, és bevetni az erre a célra fejlesztett CRM szoftverek egyikét.
Mi a CRM?
A CRM (Custom Relationship Management) tulajdonképpen az ügyfélkapcsolat-kezelést jelenti, mely egy olyan rendszer, amely az ügyféladatokat egy strukturált adatbázisban kezeli. Ezen rendszerek elsajátítására érdemes lehet elvégezni a DevAkadémia gyakorlatorientált MiniCRM Specialista képzését, melynek során lépésről lépésre megtanulhatod a MiniCRM szoftver szakmai használatát.
A CRM rendszerek az ügyfélkapcsolatok megfelelő kezelése révén az üzleti kapcsolatokat átláthatóbbá, az értékesítést hatékonyabbá teszik. Az átgondoltan felépített rendszer hozzáférést biztosít az összes céges kapcsolat adataihoz, így a különböző feladatok, folyamatok, státuszok és elérhetőségek mind láthatóvá válnak. De nemcsak adatgyűjtést, hanem az adatok különféle csoportosítását is lehetővé teszi.
Mit tud egy CRM rendszer?
Az, hogy egy adott rendszer mire képes, nagyrészt a kialakításától függ, a lehetőségek adottak, csak megfelelő szakember szükséges a sikerhez. Az összetett felépítésű CRM rendszerek az automatizálás révén rendkívül sokoldalúak:
Miért lehet szükséged CRM tudásra?
Cégvezetőként ez nem lehet kérdés, hiszen egy CRM rendszer ma már minden modern cég életében nélkülözhetetlen, a kapcsolattartásnak olyan módját jelenti, amely aranyat ér. Amikor a vállalkozásod a gyors növekedés útjára lép, összecsaphatnak a hullámok a fejed felett, elveszhetsz a részletekben. Ilyen esetekben jól jöhet egy személyre szabott CRM rendszer bevezetése, így segítségével nemcsak kollégáid tevékenységét látod át, hanem az ismétlődő feladatokat is automatizálhatod, és a felszabaduló erőforrásokat a növekedés érdekében átcsoportosíthatod.
Alkalmazottként pedig a CRM tudásodon is múlhat, hogy megkapsz-e egy állást, így nem lehet kérdés, miért lehet szükséges elsajátítani. A képzéseket online, saját időbeosztásod szerint, saját tempódban végezheted.
A CRM rendszerek a munkafolyamatokat átláthatóvá, egyszerűbbé, produktívabbá, a munkatársakat motiválttá tehetik nemcsak az ügyfélkapcsolat, de a sales és a marketing területén is.
(Szponzorált tartalom)