A Vivo az új X300-sorozattal egyértelműen a prémiumkategória csúcsát célozza meg, ott is azt a szegmenst, ahol nem a nyers erő, hanem a fotós élmény a döntő. Olyan modellek riválisa lehet, mint a Samsung S25 Ultra, az iPhone 17 Pro és a Google Pixel 10 Pro, de azokhoz képest van egy szuperképessége. A telefont a külön megvehető Telephoto Extender teleobjektívvel és Imaging Grip Kit markolattal is kiegészíthetjük, így válik igazi fényképezőgép belőle.
Egy csúcsmodellnek nemcsak okosnak, hanem szépek is kell lennie, és a Vivo ezen a téren nem vall szégyent. A dizájn lényege, hogy a kamerasziget a lehetőségekhez képest minél jobban egybeolvad a hátlappal, ami kellemes tapintású, ujjlenyomat-mentes matt felület. Az alapmodell, az X300 egészen kompakt, 6,31 colos a kijelzője, és 7,95 milliméter vastag, míg az X300 Pro a 6,78 colos kijelzője mellett is mindössze 7,99 milliméter vastagságú. Mindkét modell 8T LTPO technológiás AMOLED panelt kapott, ami nemcsak energiatakarékos, de 4500 nites csúcsfényerőre is képes. A Pro modell képernyőjét Armor Glass üveg védi, és mindkét modellre IP68 és IP69 védelmet vállalnak.
Fotózás terén villantja fel igazi ütőkártyáját a Vivo, hiszen az X300 Pro egy 200 megapixeles Zeiss telefotó kamerát kapott, a hozzá csatlakoztatható 200 milliméteres teleobjektívvel bármely témát egészen közelire lehet hozni. A főkamerája 50 megapixeles, akárcsak az ultraszéles kamera és az előlapi kamera. A kompakt X300-nál épp fordított a helyzet, a főkamera 200 megapixeles, a telefotó kamera pedig 50 megapixeles.
Mind a két készülék 4K 120 fps videók készítésére alkalmas, a Pro modell pedig tudja a Dolby Vision és 10-bit Log felvételt is, ami az utómunkánál különösen hasznos. A Vivo csúcsmodellje az androidos telefonok közt elsőként képes 4K 60 fps mellett portrémódban videót rögzíteni, és nem maradnak el a mesterséges intelligenciával működő funkciók sem, az AI Image Studio pedig segít eltüntetni a felesleges részleteket, vagy többféle vágást készít.
A gépházban a Vivo és MediaTek közös fejlesztése, a Dimensity 9500 készlet dolgozik, 12 GB RAM és 256 GB tárhely, vagy 16 GB RAM és 512 GB tárhely mellett. A 12 magos processzor gondoskodik a villámgyors működésről, a grafikai egység munkáját egy képfeldolgozó chip is kiegészíti, ami a 4K portrévideókért felel. Az X300-ban 5360 milliamperórás, az X300 Próban 5440 milliamperórás az akkumulátor, a kábeles töltés 90 wattal, a vezeték nélküli 40 wattal mehet.
A telefonokkal együtt mutatkozott be globálisan is a Vivo új OriginOS rendszere, ami az ígérete szerint gördülékeny használatot biztosít, az Origin Island pedig okos értesítésekkel segít. Megvannak a mesterséges intelligenciával működő AI Creation eszközök, például szövegátírás, fordítás, amelyek a Google Gemini rendszerével is együttműködnek. A Vivo ráadásul 5 év rendszerfrissítést és 7 év biztonsági támogatást ad, emellett 12 hónapig egy ingyenes kijelzőcserét is vállalnak.
Nem sokkal a kínai világpremier után a Vivo két új csúcsmodellje már Magyarországon is megvehető. A fekete és rózsaszín változatban kapható X300 ára 439 990 forinttól indul, míg az X300 Pro a fekete mellett homokbarna árnyalatban is elérhető 539 990 forintért a Vivo webshopjában, valamint több elektronikai áruházban. Jól hangzik a bevezető kampány is, aminek keretében aki X300 Prót vásárol és regisztrál, a fotós markolatot ingyen, a teleobjektívet pedig féláron kaphatja meg.
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR