A koreai autógyártó a 2019-es CES-en mutatta be első skicceit azokról a járművekről, melyeknek van ugyan kerekük, de ha a szükség úgy hozza, a kerékfelfüggesztések lábként is működhetnek. Az elképzelés elsőre kissé szürreális, ugyanakkor a Hyundai olyan illusztrációkat készített az ötlethez, amelyek bemutatják, milyen hasznos is lehetne időnként ez az új autós szuperképesség:
A Hyundai Motor Group új fejlesztőcsapatot is szervezett a négylábú autó projektjéhez. Ez a New Horizons Studio, melynek feladata egy új járműkategória, az Ultimate Mobility Vehicles (magyarul talán Korlátlan Mobilitású Jármű), rövidítve UMV megteremtése.
A csapat vezetését a Hyundai menedzsmentje egy igen széles szakmai előélet-spektrumú munkatársára bízta. Dr. John Suh, a cég egyik alelnöke 35 éves autóipari, robotikai kutató-fejlesztő múltra tekinthet vissza, dolgozott a Stanford kutatóintézetében, a Xeroxnál és a General Motorsnál is. Ahogy ő fogalmaz, feladata "a világ első transformer-osztályú járművének" megalkotása.