A NASA videóban foglalja össze a Demo-2 küldetés legkiemelkedőbb pillanatait 2020 / 08 / 03 / Felkai Ádám

A SpaceX történelmet írt: sikeresen szállított embert a Nemzetközi Űrállomásra, és hozott is vissza onnan. Ezzel most először megnyílt az út a kereskedelmi űrutazás előtt. A NASA videója a legemlékezetesebb pillanatokat tartalmazza: a május 30-án történt kilövéstől kezdve a dokkoláson át egészen a tegnapi visszatérésig.
Sikeres teszten van túl a SpaceX űrsétákhoz kifejlesztett szkafandere
A várhatóan július végén induló Polaris Down misszió nem csak azért lesz különleges, mert ez lesz az első alkalom, hogy kereskedelmi küldetés ketetében asztronauták űrsétát tesznek, hanem azért is, mert itt vetik be először élesben a SpaceX erre a célra kifejlesztett űrruháját.
Apró, piros objektumok tömege szerepel a JWST felvételein – de a létezésük lehetetlen
A JWST rengeteg kis piros pontot fedezett fel, de ezeket jelenleg bárhogy próbáljuk magyarázni, az ellentmond a most ismert galaktikus evolúciós modelljeinknek.