Az Anzu valójában még nem egy AR szemüveg, hanem egy felokosított keret, ami Bluetooth-on keresztül kommunikál az Android vagy iOS készülékkel. A szemüveg száraiba beépítettek egy mikrofont és egy-egy tizenhat milliméteres hangszórót, oldalán pedig érintésérzékeny felület helyeztek el, amivel
zenét válthatunk, konferenciahívásokba csatlakozhatunk, vagy előhívhatjuk hangalapú telefonos asszisztensünket.
A szemüveg mellé fejlesztett applikációval személyre szabható a hangzás, ellenőrizhető a töltöttségi szint, valamint ezáltal frissíthető is az eszköz. A Bluetooth kapcsolat 5.1-es szabványra épül, a készülék emiatt beszélgetésekhez és zenehallgatáshoz egyaránt ideális. John Moore, a Razer értékesítési- és marketing-vezetője szerint a szemüveg a kényelem, a kékfény- és UV-védelem szempontjából megújítja a viselhető eszközök piacát. Hozzátette: az Anzuval a Razer pont akkor tervezi a piacra lépést, amikor egyre többen dolgoznak otthonról - ez pedig hatalmas keresletet generál a szemvédő kütyük, a kihangosított kommunikáció, valamint az intelligens funkciók iránt. A kereskedelmi forgalomba hozott csomag ezen felül már tartalmazza a kültéri tevékenységekhez szükséges polarizált pótlencséket, melyek kilencvenkilenc százalékos védelmet ígérnek az UVA/UVB sugarak ellen. A lencséket a Lensabl nevű vállalat biztosítja, a receptre felírt üvegeket pedig nem csak elkészítik, de kedvezményt is adnak.
Ahogy a Razer sajtóközleményében olvasható, az ötórás üzemidő „elég erős ahhoz, hogy végigkísérje velünk a napot, és segítsen a hosszú munkával vagy játékkal töltött idő során”. Valójában azonban ez nem is olyan nagy dolog mindazon esetekben, amikor az ember nem a játék kedvéért, hanem látási problémák miatt hordja a szemüveget. Ennek tükrében ha lemerül, akkor újratöltéséig nem használható, ami látásproblémával küzdőknél nem szerencsés. Összecsukott állapotban az eszköz ugyanakkor kikapcsol és akár két hétig is elvan készenléti üzemmódban. A szögletes vagy kerek keretes Razer Anzu a gyártó oldaláról kétszáz dollárért, körülbelül hatvankétezer forintért rendelhető. Ha pedig igazak a pletykák, Európában a későbbiekben lesz elérhető kétszázkilenc euróért (nagyjából hetvenhétezer forintért), változatonként kétféle méretben, a könnyű tárolást szolgáló rugalmas szemüvegszárakkal.
(Fotó: Paudal)
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera Sport Turismo E-Hybridek
Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR