A Walk Me nevű prototípust a Japan Mobility Show 2025-ön mutatták be. Négy, egymástól független, behajtható lábon jár; a puha borítás egyszerre védi a szenzorokat és barátságos küllemet kölcsönöz a gépnek.
Gépnek nevezzük, mert nem egy közönséges szék, inkább lakáson belüli jármű: „autonóm kerekesszéknek” hívják. LiDAR-szkennerekkel térképezi fel a környezetet, ütközésradarokkal kerüli ki az akadályokat, miközben súly- és ülésdőlés-érzékelőkkel tartja stabilan az „utast”.
Sőt, képes megemelni az utast, hogy át tudjon ülni egy autóba vagy magasabb platóra. Ha nincs szükség a lábakra, szépen a test alá hajtja őket, így befér a csomagtartóba is. A rejtett akkumulátorról egy teljes napot bír, éjjel pedig normál konnektorból tölthető.
Vezethetjük kapaszkodóval, kijelzős vezérlőgombokkal vagy akár hangparancsokkal is — például: „nappali”, „lassabban”.
A Walk Me egyelőre koncepció, de jól mutatja, merre tart a segédeszközök világa: a jövő kerekesszéke nem gurul, hanem lépked.
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR