Jelenleg tudomásunk szerint négy cég gyárt nagy sorozatban hidrogénüzemű személyautót: a Toyota, a Honda, a Mercedes-Benz és a Hyundai. A sűrített hidrogéngázt az úgynevezett üzemanyagcellában a levegő oxigénjével vízzé alakító és a vegyi folyamatban keletkező elektromos energiát a jármű hajtására használó technológia elviekben és műszakiakban teljesen készen van. Jelenleg a hidrogénautózás infrastruktúrájának kiépítése és az energetikai rendszerekbe integrálása zajlik a világ legfejlettebb vidékein. (Bővebben itt írtunk a hidrogénautózás értelméről, a benne rejlő lehetőségekről.)
A Hyundai már a második generációs modelljénél tart. Az új Nexo és persze úgy általában a hidrogénautózás népszerűségére a koreai gyártó ötletes bemutató installációt épített: egy üvegház-csoportot, melynek párás levegője egyenesen egy Nexo vízpárát eregető kipufogójából érkezik:
A Nexo Terrariumot jelenleg Tokióban nézhetik meg az érdeklődők, de a Hyundai várhatóan világszerte felhasználja majd ezt a demonstrációs eszközt a hidrogénautózás környezetbarát jellegének illusztrálására.