Az American Airlines már nem sorozatokat és filmeket vetít utasainak

2021 / 08 / 08 / Perei Dóra
Az American Airlines már nem sorozatokat és filmeket vetít utasainak
Úgy tűnik a légitársaságnál komolyan veszik a 'haladni kell a korral' elvét, az American Airlines vezetősége ugyanis úgy döntött, hogy a jól bejáratott filmek és sorozatok helyett ingyenes hozzáférést ad utasainak a TikTokhoz, méghozzá harminc perces szakaszokban.  

A járművek fedélzetén tartózkodó utasok repülőgép üzemmódban ingyenesen bejelentkezhetnek TikTok-fiókjukba, a járat saját „AA-Inflight” jelzésével. Akinek pedig nincs fiókja, de szeretne, annak biztosítják az alkalmazás ingyenes letöltését.

A YouTube egyre inkább a TikTokra és a Twitchre fog hasonlítani Nem bírunk ki tizenöt percet anélkül, hogy ne készítenénk nyúlfarknyi videókat a közösségi oldalunkra? Akkor pont nekünk találták ki a rövid videó formátumot, a YouTube pedig egyre inkább ezek irányába mozdul el. Nézzük, hogy kell készíteni a Klipeket a videómegosztón.

Egyébként nem a mostani az első alkalom, hogy az American Airlines együttműködik egy közösségi média platformmal. Korábban a Facebook Messengerrel kötött kooperáció keretében ingyenes üzenetváltást kínált utasainak a repülés teljes ideje alatt. A vállalat sajtóközleménye szerint ezek a lépések afféle kísérletek, hogy felmérjék, mire van szükségük az embereknek, és ezáltal a lehető legjobb élményt biztosítsák utazásuk során.

Clarissa Sebastian, az American Airlines prémium ügyfélélményéért és fedélzeti termékekért felelős ügyvezető igazgatója szerint ügyfeleik játsszák a fő szerepet abban, hogy segítsenek számukra jobban megérteni, hogy milyen tartalmat fogyasztanának repülés közben, és mivel a TikTokot mondhatni imádják a földön, örömmel dolgoznak együtt az app üzemeltetőjével annak érdekében, hogy

az utasok a levegőben se legyenek megfosztva kedvenc alkalmazásuktól.

Bár nem világos, hogy ez a funkció meddig lesz majd elérhető, de esélyes, hogy nem lesz állandó kiegészítője a légitársaság kínálatának. Ám ha abból indulunk ki, hogy milyen széles körben használják a TikTokot, és hogy azzal tökéletesen el lehet ütni az időt, a szolgáltatás pillanatok alatt az utasok kedvence lehet.

(Fotó: Unsplash/Justin_Hu)

További cikkek a témában:

A TikTok segítségével küzd a netes bántalmazás ellen az UNICEF A #sértőhangok megjelöléssel ellátott videós tartalmakat már több, mint 1.5 millióan látták. A kampányról és a cyberbulling jelenségéről beszélgettünk a szervezőkkel.

A ByteDance elkezdi árulni legdrágább kincsét, a TikTok mögött ketyegő MI-t Ebben azonban nincs semmi meglepő, a cél mindig is ez volt – a TikTok tulajdonképpen csak melléktermék.

Hosszabbak lesznek a TikTok-videók Már nem kell beleférni mindenképpen egy percbe.


Izgalmasra sikerült a robotkutya részvétele a Szárított Datolyaszilva Maratonon
Izgalmasra sikerült a robotkutya részvétele a Szárított Datolyaszilva Maratonon
Ha van felesleges négy és fél óránk, akár végig is nézhetjük a történelmi maratont, amelyet először teljesített egy robotkutya.
Csődbe ment a cég, ami piacra dobta a világ első hajlítható kijelzős telefonját
Csődbe ment a cég, ami piacra dobta a világ első hajlítható kijelzős telefonját
A Royole FlexPai örökre beírta magát az okostelefonok történelmébe, de a gyártója nem igazán tudott profitálni abból, hogy a Samsungot és a Huaweit is megelőzték.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.