A járművek fedélzetén tartózkodó utasok repülőgép üzemmódban ingyenesen bejelentkezhetnek TikTok-fiókjukba, a járat saját „AA-Inflight” jelzésével. Akinek pedig nincs fiókja, de szeretne, annak biztosítják az alkalmazás ingyenes letöltését.
Egyébként nem a mostani az első alkalom, hogy az American Airlines együttműködik egy közösségi média platformmal. Korábban a Facebook Messengerrel kötött kooperáció keretében ingyenes üzenetváltást kínált utasainak a repülés teljes ideje alatt. A vállalat sajtóközleménye szerint ezek a lépések afféle kísérletek, hogy felmérjék, mire van szükségük az embereknek, és ezáltal a lehető legjobb élményt biztosítsák utazásuk során.
Clarissa Sebastian, az American Airlines prémium ügyfélélményéért és fedélzeti termékekért felelős ügyvezető igazgatója szerint ügyfeleik játsszák a fő szerepet abban, hogy segítsenek számukra jobban megérteni, hogy milyen tartalmat fogyasztanának repülés közben, és mivel a TikTokot mondhatni imádják a földön, örömmel dolgoznak együtt az app üzemeltetőjével annak érdekében, hogy
az utasok a levegőben se legyenek megfosztva kedvenc alkalmazásuktól.
Bár nem világos, hogy ez a funkció meddig lesz majd elérhető, de esélyes, hogy nem lesz állandó kiegészítője a légitársaság kínálatának. Ám ha abból indulunk ki, hogy milyen széles körben használják a TikTokot, és hogy azzal tökéletesen el lehet ütni az időt, a szolgáltatás pillanatok alatt az utasok kedvence lehet.
(Fotó: Unsplash/Justin_Hu)
Hosszabbak lesznek a TikTok-videók Már nem kell beleférni mindenképpen egy percbe.