A Canon kimondottan a hibrid képalkotók, vagyis a fotózás és filmkészítés határán mozgó alkotók igényeire szabta a legújabb fényképezőgépét, az EOS R6 Mark III-at. Az új váz mellett pedig egy rendkívül érdekes optikát is bemutattak, az RF 45mm F1.2 STM-et, amely új fejezetet nyithat a nagy fényerejű objektívek piacán. Az R6 Mark II-eshez képest az új modell jelentős frissítéseket kínál a felbontás, a témakövetés és a csatlakoztathatóság terén.
Az EOS R6 Mark III lelke egy újonnan kifejlesztett, 32,5 megapixeles, teljes képmezős érzékelő, amely kiváló egyensúlyt jelent a felbontás, a sebesség és a megbízhatóság között. A gép elektronikus zárral képes elérni a lenyűgöző sorozatfelvételi sebességet: 40 képkockát másodpercenként. Hogy ezt a tempót kezelni is tudja, a puffer méretét kibővítették, így CFexpress-kártyák használatával akár 150 RAW-kép is rögzíthető egyetlen sorozatban. Ez a képesség kulcsfontosságú a sport- vagy természetfotózásnál, ahol a beépített vágási módok hatékonyan növelik a hatótávolságot. A gép gyenge fényviszonyok mellett is kiválóan teljesít, akár 64 000-es ISO-tartományt kínál, az akár 8,5 fokozatú kombinált képstabilizátor pedig éles kézi felvételeket tesz lehetővé. Az autofókusz-rendszer is fejlődött: az algoritmusok már a vonatokat, repülőgépeket és lovakat is pontosan követik, sőt, a fotósok akár tíz arcot is regisztrálhatnak az elsőbbségi követéshez.
Mutatunk egy pár mintaképet:
Ahol az R6 Mark III igazán megmutatja hibrid természetét, az a videós képességek területe. A fényképezőgép lenyűgöző RAW Light felvételeket készít 7K-ban akár 60 fps-ig, emellett a drámai lassított felvételekhez 4K-nál 120 fps is rendelkezésre áll, full HD-ben pedig 180 képkockát vesz másodpercenként.
Az egyik legfontosabb technológiai újítás az Open Gate funkció: ez lehetővé teszi, hogy a felvétel a teljes szenzorfelületen készüljön, így a tartalomgyártók egyidejűleg több platformra is gyárthatnak tartalmat.
Ez a rugalmasság az utófeldolgozás és a különböző képarányú (pl. 16:9 és 9:16) felvételek készítése során óriási előnyt jelent. A professzionális munkafolyamatokat olyan eszközök is támogatják, mint a hullámforma-monitor, a proxyk, a metaadat-címkézés és a 4 csatornás hangrögzítés. A megbízható mentés érdekében a vázban egy CFexpress Type B és egy UHS-II SD kártyahely található.
A váz mellett bemutatott RF 45mm F1.2 STM objektív önmagában is technológiai érdekesség. A szupergyors, f/1.2-es rekeszérték eddig kizárólag a drága, nehéz professzionális objektívekben volt elérhető. A Canon most egy innovatív, 350 gramm alatti, egészen pontosan 346 grammos modellt dobott piacra, ami a gyártó eddigi legkönnyebb f/1.2 RF objektívje. Az objektív jó ár-érték arányt és ultragyors, egyenletes STM autofókuszt ígér. A 45 mm-es normál gyújtótávolság, a 9 lamellás rekesz és a 45 cm-es minimális fókusztávolság rendkívül sokoldalúvá teszi. Külön fókusz- és vezérlőgyűrűkkel rendelkezik, és kompatibilis a Canon fókuszlégzés-korrekciós technológiájával, ami a videós felhasználók számára elengedhetetlen funkció.
Mutatunk egy pár mintaképet:
Ez is érdekelhet:
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera Sport Turismo E-Hybridek
Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR