Elindult a NASA új streamingszolgáltatása, a NASA Plus 2023 / 11 / 09 / Bodnár Barna

Mától elérhető a NASA Plus, az amerikai űrügynökség ingyenes, reklám- és előfizetésmentes streaming szolgáltatása, amelyen élő közvetítéseket, exkluzív interjúkat, illetve saját gyártású videósorozatokat nézhetünk. A NASA Plus ingyenesen letölthető a NASA alkalmazásán keresztül iOS és Android rendszereket használó eszközökre, valamint elérhető a Roku és Apple TV platformokon keresztül is. A szolgáltatás laptopról, vagy asztali számítógépről online is használható ezen a weboldalon. A NASA Plus nyitó kínálatában szerepel többek között egy dokumentumfilm-sorozat a James Webb űrteleszkóp által készített felvételekről, valamint egy másik sorozat is, amely az űrtávcső történetét mutatja be egészen az eszköz megtervezésétől a rakétaindításig. A repertoár részét képezik még ismeretterjesztő animációs gyermekműsorok is, egy sorozat, ami a NASA afroamerikai űrhajósainak személyes történeteiről szól, illetve egy másik széria is, amellyel annak a tudóscsoportnak a munkájába nyerhetünk bepillantást, akik azon dolgoztak, hogy visszahozzák a Földre a mintát, amelyet az OSIRIS-Rex küldetés során gyűjtöttek a 4 és fél milliárd éves Bennu aszteroidából. (Borítókép: NASA)
Elképzelhető, hogy az idegenek meteorok segítségével kolonizálják az univerzumot
Sőt a pánspermia elmélete szerint akár a földi élet is ezen folyamat eredménye lehet. Mindez azonban segít abban is, hogy más szempontból tekintsünk az exobolygókra, mikor az élet nyomait kutatjuk rajtuk.