Elon Muskot nem, de egy macskát elüt a Tesla 2022 / 03 / 14 / Bobák Áron

A vezetéssegítő rendszerek ma már szinte minden újabb autóban megtalálhatóak, abban viszont elég nagy a szórás, hogy melyik automatika mit és mennyire hatékonyan tud megcsinálni helyettünk. A CarWow szakértője, Mat Watson most a Volvo V90 és a Tesla Model 3 automata fékrendszerét vetette össze, nem kevés energiát fektetve a projektbe: a két autót először egy habszivacsból készült autónak eresztették neki nagyjából 35 km/h-s sebességgel, majd jöhetett a kartonpapírból kivágott Elon Musk figura, végül egy plüss kenguru, egy kutya és egy macska. A videóból kiderült, hogy a Tesla jellemzően előbb fékez, mint a Volvo, ami viszont fékezés közben szorosabbra húzza a biztonsági övet, így a sofőr nem üti be a támlába a fejét megálláskor. A legnagyobb különbség mégsem ez, hanem hogy amíg a Volvo a kengurun lassítás nélkül hajtott keresztül, a Tesla kamerái még ezt is képesek voltak érzékelni - a kutyáknak és a macskáknak viszont már a Teslával sincs szerencséjük, igaz, ahogy azt Watson a videóban el is mondja, azt maguk a gyártók sem ígérik, hogy ezek a biztonsági rendszerek az útra tévedő állatok ellen is teljes védelmet nyújtanak.
Autót vennél mostanában? Nézz bele a PLAYER AUTÓTESZT ROVATÁBA!
Minden friss és izgalmas autót kipróbálunk, amit csak tudunk, legyen az dízel vagy elektromos, olcsó vagy luxus, kétszemélyes vagy kisbusz!
Gamernek keresel karácsonyi ajándékot? Mondjuk a tuti tippeket!
Ha nem szoktál játszani, akkor gamer barátodnak vagy családtagodnak karácsonyi ajándékot választani extra kihívást jelent, ezért az Acer segítségével mondunk öt tippet, amivel sikert arathatsz.
Jövő januárban indul első útjára a világ legnagyobb luxushajója
Jövő januárban indul első útjára a világ legnagyobb luxushajója
Az Icon of the Seas hivatalosan 2024. január 27-én mutatkozik be, az utasok egy Miami és a Karib-tengeri szigetek közötti körúton élvezhetik majd először a 250 ezer tonnás, 365 méter hosszú óriáshajó kényelmét.
Egy gombnyomással kiengedhető, autógumiba épített hóláncot fejleszt a Hyundai és a Kia
Egy gombnyomással kiengedhető, autógumiba épített hóláncot fejleszt a Hyundai és a Kia
A hagyományos hóláncot a kerékbe integrált alakemlékező ötvözetből készült eszköz váltja fel.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.