Miért ne lehetne a tévé ugyanúgy a lakás dísze, mint egy festmény vagy egy ízléses dizájntárgy? - tette fel a kérdést a Samsung a 2017-ben bemutatott The Frame-mel, a felhasználói visszajelzések alapján pedig a merész elképzelés igencsak bejött a gyártónak: a képkeretet idéző televíziókból évente több millió darabot értékesítenek, a statisztikák szeint pedig a vásárlók mintegy 40%-a néhány éven belül vesz magának egy második The Frame televíziót is. A készülék egyik különlegessége, hogy a képernyőn kikapcsolt állapotban a nagy nevű múzeumoktól licencelt híres festmények jeleníthetők meg, így valóban olyan benyomást keltenek, mintha csak egy festmény lógna a falon - a The Frame Művészeti Galéria kínálata ráadásul az idei évre is jelentősen bővült, így a választék immár túllépi a 3000 alkotást.
Az idei év nagy újdonsága a The Frame Pro modell bemutatása volt, amely az eddigi hagyományos, a kijelző szélein elhelyezett háttérvilágítással szemben immár Mini LED-es Neo QLED technológiával érkezik, amelynek köszönhetően a képminőség drámaian javult. Ez elsősorban a fényerőben nyilvánul meg, aminek eredményeként a sötét tartalmak is sokkal jobban láthatóak a tévén, de a kijelző színhűsége, kontrasztaránya is jobb lett, és a panel mélyfekete színeket is jobban adja vissza. A The Frame Pro már támogatja az akár 144Hz-es, változó képfrissítésű frekvenciát (VRR), ami elsősorban azoknak hasznos, akik játszani is szoktak a tévéjükön, a képminőségről pedig ugyanaz az NQ4 Gen3 processzor gondoskodik, mint a drágább OLED tévékben. A The Frame Pro esztétikai szempontból is képes újat mutatni, hiszen a korábban már említett QN990F mellett ez az első olyan készülék, ami megkapja a Samsung Wireless One Connect technológiáját, így az eddiginél is letisztultabb összhatást kelt.
Vissza a cikkhez