 
                                            A dél-koreai Sangju városának környékén nagy hagyománya van a datolyaszilva termesztésének, amelyet gyakran szárított formában értékesítenek. Ez a termék olyan nagy népszerűségnek örvend, hogy egy egész fesztivált szerveztek köréje, valamint egy, a régióban megtartott maraton is erről kapta a nevét. A 22. Sangju Szárított Datolyaszilva Maraton azonban nem csak a neve miatt szokatlan, hanem az egyik idei résztvevő miatt is, november 17-én ugyanis egy robotkutya is a futók mellett kocogta végig a 42,195 kilométeres távot.
A robotot a KAIST (Koreai Fejlett Tudományos és Műszaki Intézet) mérnökei fejlesztették és ők is kísérték az úton, ami tartogatott nehézségeket és bizonytalanságokat, részben a jelentős emelkedők miatt, részben azért, mert nem lehetett előre tudni, hogy a gép hogyan teljesít ilyen hosszú távon, méghozzá sok-sok ember közvetlen közelében haladva. A RAIBO2 elnevezésű négylábú egy ponton, körülbelül 3 óra 20 percnél, úgy tűnt, hogy fel is adja a küzdelmet és egyszerűen lefeküdt a földre, de az őt kísérő csapat gyors beavatkozása révén négy perc múlva indulhatott is tovább. A KAIST az eseményről szóló beszámolójában nem részletezte, hogy mi okozta a problémát, de annyi biztos, hogy a robotkutyának végül sikerült teljesíteni a teljes távot és 4 óra 19 perc 52 másodperc alatt beért a célba.
Ezzel az eredménnyel rekordot döntött és RAIBO2 lett az első négylábú robot, ami elejétől végéig lefutott egy hivatalos maratont.
A cél persze nem az, hogy mostantól robotkutyák vegyék el a "futók munkáját", a lényeg a gép teljesítményének tesztelése volt, hiszen a több órán át tartó folyamatos haladás, különféle terepen, emberek között, jó alkalmat nyújtott a robot stabilitásának és működésének vizsgálatára.
(Fotó: KAIST)
 
         Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR