Karácsonyi ajándék a Teslától: ghetto blasterré alakíthatóak az autóik

2020 / 12 / 27 / Pőcze Balázs
Karácsonyi ajándék a Teslától: ghetto blasterré alakíthatóak az autóik
Karácsonykor szoftvert frissíteni csak a legelvetemültebb cégek szoktak, így nem meglepő, hogy idén is érkezett egy adag új megoldás a Teslákba karácsonykor. A leglátványosabb újdonságnak a "boombox" üzemmód tűnik.

Mindenki sejtette, hogy valami furcsa vicc szemtanúja, amikor 2018 decemberében a Tesla "károsanyag-kibocsátási teszt módot" telepített az autóiba. Arra viszont valószínűleg kevesen számítottak, hogy ez a megoldás valójában hat fing hangot játszik le az autó belső terében, ha elforgatjuk a kormányt vagy indexelni kezdünk. Amikor egy Twitter felhasználó azt javasolta, hogy távolról, a mobil alkalmazásból még jobb volna beküldeni pár szellentést a kocsiba, amikor épp a feleségünk autózik valamerre, Elon Musk, a cég vezérigazgatója csak annyit válaszolt: "Ok.".

A The Verge karácsony második napján arról számolt be, hogy az idei ünnepi frissítés csomag ezt a nélkülözhetetlen üzemmódot is tökéletesíti: amellett, hogy az autók interfészét finomhangolták, és bekerült pár új játék a parkolás közben játszható programok közé, a "boombox"-szal az autó külső hangszóróit is birtokba vehetjük. Ezekre a cikk szerint azért volt szükség, mert az elektromos autók lényegesen kisebb zajjal közlekednek, mint a belső égésű motorral működők, ami majdnem mindenki szerint előny - kivéve a figyelmetlen gyalogosokat.

Ha már ott vannak azok a hangszórók, a Teslák nem csak unalmas alapzajok lejátszását teszik lehetővé: mostantól a zenelejátszónk kihangosítása mellett beállíthatjuk, hogy milyen hangot sugározzon a kocsi, ha haladunk, dudálunk vagy távoli önvezető módban épp felénk tart a Teslánk. Akinek a beépített hangok, mint a taps, a La Cucaracha vagy az emlegetett fingás nem jönnek be, egy pendrive-val öt sajátot is feltölthet az autó "boombox" könyvtárába.

Egy-egy ilyen akció, amellett, hogy teljesen öncélúnak és őrültnek tűnik, arra biztosan jó, hogy emlékeztesse a közönséget arra, hogy a Teslák, más modern autókhoz hasonlóan, még tudnak új dolgokat tanulni, miután kigurultak a szalonból.

(Borítókép: Tesla)

További cikkek a témában:

Három éve az Apple fillérekért megvehette volna a Teslát A világ mára legértékesebb autógyártója 2017-ben tizedennyit ért.

A Tesla önvezető autója megmérkőzött a világ egyik legnehezebb utcájával A jellegzetesen kacskaringós Lombard Street még a képzett sofőröket is próbára teszi, így egy youtube-ernek az az ötlete támadt, hogy kipróbálja, mit kezd az utcával a Tesla “teljes önvezetés” funkcióval ellátott autója.

A sávváltás már prímán megy, a kanyarodásra még gyúrnia kell az önvezető Teslának Megjelentek az első videók arról, hogyan vezetnek a "teljes önvezetés" funkcióval ellátott Teslák.


Ez az USA másik hatodik generációs vadásza, amiről eddig alig lehetett hallani
Ez az USA másik hatodik generációs vadásza, amiről eddig alig lehetett hallani
A közismert, és jelenleg szünetelő NGAD mellett a haditengerészet is fejleszt egy hatodik generációs vadászt – de mit lehet tudni erről a rejtélyes repülőről?
Hatótáv-csúcsot döntött az új elektromos Mercedes
Hatótáv-csúcsot döntött az új elektromos Mercedes
Az előző csúcstartó a huszonnégy órás teszten a Porsche Taycan volt.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.