"Ha valamit megtanultunk a járvány alatt, az az, hogy óvatosan kell bánnunk az előrejelzésekkel" 2020 / 06 / 19 / Perei Dóra

Müller Viktor az ELTE TTK tudományos munkatársa, a Biológiai Intézet oktatója. Biológus és angol nyelvi szakfordító diplomáját 1998-ban szerezte az Eötvös Loránd Tudományegyetemen, majd 2001-ben „A HIV-fertőzés matematikai modellezése” című értekezésének megvédésével a biológiatudományok doktorává avatták. PhD-fokozatát 2002-ben szerezte az ELTE-n. Fő kutatási területe a vírusfertőzések számítógépes elemzése. Legfontosabb eredményeit a HIV-fertőzés szervezeten belüli folyamatainak és járványos terjedésének matematikai és számítógépes modellezésében, a vírus klinikai és genetikai adatainak elemzésében, valamint fertőző és nem fertőző betegségek evolúciós hátterének kutatásában érte el. 2014-ben az MTA Bolyai Plakettel tüntette ki. (Fotó: Picjumbo)
Megfiatalítja a külsőt és meghosszabbítja az életet – az emberi tesztek már elindultak
Mint az egyik kutató fogalmazott, ha kiderül, hogy nincs az emberekre káros hatása, ő biztosan szedni fogja.
“Szomorú lenne, ha egymillió év múlva az emberiség a jelenlegi változatában létezne”
Ember és gép összeolvadása új világot nyit meg – de ez nem csak a munkát, a gazdaságot alakítja újra, de esszenciálisan azt is, hogy mit jelent embernek lenni. Hamarosan talán égető kérdéseket kell ennek kapcsán feltennünk.