A résztvevők felsorolásakor kezdjük a tankkal, mert ott kicsit bonyolultabb a helyzet – a szóban forgó szerkezet egy úgynevezett Sabre CVRT (Combat Vehicle Reconnaissance (Tracked)), vagyis harci felderítő jármű, amelyet 1995-ben mutattak be, és 2004-ben már ki is vontak a forgalomból. Ami a verseny szempontjából jelenleg érdekes, hogy ez könnyebb a tipikus tankoknál – mindössze 9 tonnát nyom. A másik dolog, hogy ezeket eredetileg Jaguar J60 motorral szerelték fel, ám a videóban szereplő példányban ennek helyére egy 700 lóerős Dodge Hellcat motor került. (Ha valakit érdekel, az egyébként
talál itt egy eladó példányt körülbelül 12 millió forintért – ebben nincs benne a vám.) Habár a későbbi darabokban a Jaguar motort lecserélték, még a fejletteb Cummins BTA motorok is csak 190 lóerősek voltak – látható tehát, hogy ennél a Dodge Hellcat jóval komolyabb teljesítményre képes. Az összkerékhajtású Model X Long Range ehhez képest 2,4 tonnát nyom, a két villanymotor együttes teljesítménye pedig 670 lóerő. Ezek után nem csoda, hogy a gyorsulási versenyt a Tesla nyeri, ám a győzelem nem olyan megsemmisítő, mint azt várni lehetett volna – igaz viszont, hogy nem egy tipikus tankról beszélünk tehát. Érdekesebb, hogy mi történik a kötélhúzáskor, és a végeredmény mennyivel lenne más, ha a CVRT-ben az eredeti motorja dohog.