Az 50 megapixeles, fizikailag állítható rekeszértékű főkamerából, 200 megapixeles, 3x-os optikai zoommal ellátott telefotó kamerából valamint 50 megapixeles nagy látószögű kamerából álló kamerarendszer nem csak papíron tűnik erősnek, a gyakorlatban is olyan minőségű fotókat készíthetünk vele, amilyeneket telefontól ritkán látunk. A Magic 7 Pro szlovéniai bemutatóján erről a saját szemünkkel is meggyőződhettünk, ugyanis volt lehetőségünk megsétáltatni a telefont a festői Vogel hegyen, ahová egy belépőszintű Nikon D3500 DSLR fényképezőgépet is magunkkal vittünk, így azt is össze tudtuk hasonlítani, hogy mit tud a Magic 7 Pro kamerája egy több százezer forintba kerülő tükörreflexes géphez képest.
A fényképezőgéptől és a telefontól bizonyos esetekben teljesen különböző, más helyzetekben viszont egészen hasonló fotókat kaptunk, de mivel a Magic 7 Pro szoftveresen automatikusan retusálja a képeket, így a "nyers" fotók azért nagyrészt a telefonnal néztek ki jobban. Hogy ne legyen igazságtalan az összehasonlítás, a Magic 7 Pro ezen előnyét Adobe Lightroommal ellensúlyoztuk, vagyis a fényképezőgéppel készült fotók színeit, kontrasztját és egyéb tulajdonságait utólag némileg módosítottuk a jobb eredmény érdekében. A Magic 7 Próval és a Nikonnal készült fotókat egymás mellé rakva a legtöbb esetben azért így is láthatóak eltérések, de vajon mennyire nyilvánvaló a különbség, ha csak az egyik kép alapján kell eldönteni, hogy mivel készült? A következő kvíz erre a kérdésre adja meg a választ.
(Fotó: Bobák Áron/Rakéta.hu)
 
         Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR