A hírek szerint Musk tegnap este emailt is küldött a Twitter alkalmazottainak, amelyben közölte velük, hogy a cég neve X lesz, és hogy ez volt az utolsó alkalom, hogy twitteres emailcímről küld üzenetet. Az is kiderült, hogy a Twittert hivatalosan is X corp-ra keresztelik át.
Ami az új logót illeti, Musk először egy GIF-et, vagyis mozgó képet posztolt, amely Sawyer Merritt-től, egy Twitter-felhasználótól származott, aki felajánlotta a logót, és azt mondta, hogy ezt egy régebbi, azóta megszűnt podcastjához használta. Musk azt mondta, hogy a „minimalista art deco” logót választja, de később valószínűleg még finomítani fognak a grafikán. Linda Yaccarino, a Twitter vezérigazgatója is megosztotta a logót, mondván: „X itt van! Csináljuk." Jelenleg Musk saját profilképeként is a szóban forgó X-et használja. Ugyanebben a tweet-sorozatban Musk felhasználói szavazásra bocsátotta azt is, hogy a platform alapértelmezett színe a jól ismert kék helyett fekete legyen-e a jövőben.
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Az „X” betű szinte mindenben szerepel, amihez Musknak köze volt az elmúlt két évtizedben. Többek között X.com volt a Paypal eredeti neve, a milliárdos űrkutatási cégét SpaceX-nek hívják, aztán ott a Tesla Model X nevű autója, illetve a nemrégiben alapított xAI, mesterséges intelligencia kutatásával foglalkozó vállalat is.
Az arculat és a logó megváltoztatása persze közel sem az egyetlen módosítás, amit Elon Musk végrehajtott, amióta tavaly októberben megvette a Twittert 44 milliárd dollárért. Drasztikusan csökkentette például a cégnél dolgozók létszámát, új szabályokat hozott, illetve törölt el, amelyek nem csak az oldalt használókat zavarták össze, de gyakran akadozó szolgáltatáshoz is vezettek.
Musk egyébként többször nyíltan beszélt arról is, hogy a Twitter akár csődöt is jelenthet, ebben a hónapban nyilvánosságra hozta, hogy a platform továbbra is veszteséges a hirdetési bevételek 50 százalékos csökkenése és a cég súlyos tartozásai miatt.
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR