 
                                            A Google eddig sem panaszkodhatott változatosságát illetően, most pedig tovább bővíti repertoárját a Google Maps-en belül. A keresőóriás ezúttal egyszerre kedvez az autóval, illetve tömegközlekedéssel utazó felhasználóknak, és bizonyos régiókban új funkcióval egészíti ki a portfóliót: ez a parkolási díj- és viteldíj fizetési lehetőség, melyet a Google Pay fizetési szolgáltatáson keresztül bonyolít a vállalat. A Google közleményében hangsúlyozza, hogy a fejlesztések mozgatórugója a pandémia volt, hiszen az alkalmazáson keresztüli tranzakciókkal a sofőröknek nem kell többé megérinteniük sem a parkolóórát, sem a tömegközlekedési jegyeket és bérleteket értékesítő automatákat. A másik lényeges, felhasználóbarát szempont, hogy az utazás megtervezéséhez és gyakorlatilag minden ahhoz kapcsolódó tevékenység mostantól egyetlen applikáción elérhető.
A parkolási díj fizetésének folyamatát a Google közvetlenül a térképes navigációba integrálja, ami annyit tesz, hogy a célállomás elérésekor az app automatikusan felajánlja a fizetési lehetőséget - a fizetés a parkolóóra (zóna) számának és a parkolási idő előzetes megadása után indítható, később pedig, a megadott időtartam a parkolás során növelhető. A parkolási díjfizetési funkció egyelőre csak az Egyesült Államok mintegy négyszáz városában elérhető, és csak Android platformon, a Google az iOS eszközök támogatását későbbi időpontra ígéri. A tömegközlekedési díjfizetési megoldás hasonlóan működik,
csak ez esetben a tömegközlekedési navigáció lehetőséget kell elindítania a felhasználónak.
A rendszer ezt követően megváltja az érintett vonalszakaszokra a jegyeket, a fizetés pedig a Google Pay szolgáltatásba integrált bankkártyával bonyolítható le. A The Verge információi szerint a térképalkalmazáson keresztüli viteldíjfizetési lehetőségre a Google globálisan nyolcvan közlekedési társasággal szerződött le, a funkció egyelőre csak androidos készülékeken lesz elérhető a következő hetekben.
(Fotó: Unsplash/Henry_Perks, Neow)
 
         Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR