Nehéz elhinni, de az Unreal 5 az első nagyobb frissítés után még fotórealisztikusabb lett 2022 / 11 / 24 / Felkai Ádám

Az Unreal 5 eddig is elképesztő volt, azonban akadtak hiányosságai, és az 5.1-es frissítés most sok lyukat betömködött. Mint az a közleményben is olvasható, a cél a következő generációs konzolokon és pécéken a 60 fps képfrissítési ráta elérése jobb minőségű szimuláció mellett. Az Unreal Sensei csatorna a lenti videóban összefoglalja, bemutatja és el is magyarázza a fontosabb változtatásokat, mi most ezek egy részére koncentrálunk. A legizgalmasabb húzás talán, hogy a forradalmi Nanite virtualizált mikropoligon geometria rendszer immár a növénytakarót is érinti. A rendszer lényege, hogy szemben az eddigi megoldással (LOD) nem kell a távolságtól függően a modellek mind kevesebb poligonokból álló változatait elkészíteni, hanem az engine maga „deformálja” dinamikusan a poligonokat a távolság függvényében. Ez azért hasznos, mert egyrészt tehát nem kell az objektumokból több, alacsony felbontású verziót készíteni, másrészt a kép is részletesebb marad. A rendszer eddig azonban nem terjedt ki a növénytakaróra, a frissítés viszont változtatott ezen. Maga a Nanite is frissítve lett – lehetővé válnak többek közt az anyagvezérelt animációk és deformációk. Ez a gyakorlatban például lehetővé teszi, hogy a leveleket az ágakon fújja a szél, de az árnyékokra, valamint az átszüremkedő fényre is komoly hatása van a rendszernek, mint az a lenti videón látszik. A Lumen frissítésével pedig javult mind a víz, mind az üveg tükröződése, lehetővé váltak a nagyobb víztömegeknek az eddiginél jobb minőségű és gyorsabb megjelenítése az HLOD (Hierarchical Level of Detail) rendszernek köszönhetően. A Lumen úgy általában is masszív ráncfelvarrást kapott – a fény immár a tárgyak felületéről verődik vissza, ami – mint látható – jóval kevesebb zajt eredményez a képen. (Kép: unrealengine.com)
Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Lassan már senkit sem lep meg, hogy egy intim segédeszköznek legalább olyan jól kell tudnia csatlakoznia a wifihez vagy egy telefonhoz, mint a viselőjéhez, használójához.
Milyen távolságból nézzük a mobiltelefon kijelzőjét, hogy ne legyen baja a szemünknek?
Milyen távolságból nézzük a mobiltelefon kijelzőjét, hogy ne legyen baja a szemünknek?
Az okostelefonok viszonylag apró képernyőjének állandó nézegetése különféle látási problémákhoz vezethet, az enyhébb szemkifáradástól a rövidlátásig. A problémák elkerülésében az is segíthet, ha az eszközt megfelelő távolságba tartjuk magunktól.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.