Nehéz elhinni, hogyan készült ez a reklám 2024 / 06 / 29 / Bobák Áron
Első ránézésre semmi különös, sőt, akár unalmasnak is gondolhatnánk a Toys “R” Us reklámfilmjét, azonban a készítésének körülményei annál izgalmasabbak: ez ugyanis az első reklám, ami szinte teljes egészében az OpenAI Sora nevű eszközével készült. Ahogy korábban írtunk róla, a Sora egy generativ mesterséges intelligencia, ami a begépelt szöveges utasításoknak megfelelő videókat generál. Bár az eszköz nyilvánosan még nem elérhető, a fejlesztők által közzétett videók alapján már eddig is sejteni lehetett, hogy az OpenAI újabb területen fog forradalmat elindítani, akit viszont eddig nem győzött meg a Sora, az az alábbi videó alapján biztosan meggondolja magát. Bár a reklám nem teljesen mesterséges intelligenciával készült, a rendező Nick Kleverov szerint a videót nagyjából 80-85 százalékban a Sorával hozták létre, és azon csupán némi utómunkálatot kellett végezniük.
Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.