Új globális közösségi oldal indult Mediaspace néven médiásoknak

2020 / 06 / 10 / Justin Viktor
Új globális közösségi oldal indult Mediaspace néven médiásoknak
A social distancing jegyében fogant új, globális közösségi oldal a média-, reklám-, marketing-, tech- jogi és szabályozási szakemberek közti távolság csökkentésére, tájékozódásuk megkönnyítésére, tudáscserére, üzleti és szakmai kapcsolatteremtésre, egyéni szakmai ambíciók támogatására jött létre a globalizálódó médiapiacon.

A Mediaspace a vertikális közösségi média-platformok új generációjához tartozik. Az általános profilú szakmai közösségi oldalakhoz képest az új közösségi oldal 100 százalékos iparági fókuszt ígér, az iparágon belül azonban a legkülönfélébb területekről és lokációkból kapcsolódhatnak össze a szakemberek, projektek, ami az internet korában azért nem annyira meglepő. 

Az oldal feedje nem csak az ismerősök posztjait jeleníti meg, hanem mindenkiét - ezáltal a felhasználók jobban kitekinthetnek szakmai, kapcsolati valóság-buborékjukból. Az oladlon létrehozott tartalom Linkedinen, Facebookon és egyéb globális platformokon is megosztható lesz, ám ez fordítva már nem igaz. 


Kép Hamish Sandison elnök, Kinga Incze alapító-ügyvezető és Phil McCauley non-executive director. London, 2020 február. (Fotó: Dóczi Melinda)

A Mediaspace.global oldalt Incze Kinga, a Whitereport cross-média adatbázisinnováció elindítója alapította a tavaly novemberben a párizsi GovTech Summit #Unlockingdigitalcompetition konferenciáját követően. A Whitereport által szervezett médiapiaci-szabályozói-online platform kerekasztal beszélgetésen szerzett pozitív tapasztalatokból kiindulva

Incze még több hasonló beszélgetést, még több független piacelemzést és az egyes szakterületeken dolgozók intenzívebb eszmecseréjét vár a platformtól, melyekből elmondása szerint egy fenntarthatóbb médiapiac létrejötte következhet.

A főbb médiapiaci kihívásokat globális szinten a következőképp definiálta: 

  • Cross-media verseny a fogyasztók és hirdetők figyelméért és pénzéért
  • Digitális transzformáció
  • Elavult szabályozási, adózási keretek 
  • Pénz- és bizalomhiány a médiában
  • Globális válság és social distancing, amely új dimenzióba helyezi az eddigi problémákat.

Hamish Sandison, a brit cég elnöke, nemzetközi jogász így nyilatkozott: “A Mediaspace hiánypótló nemzetközi szakmai network, amely már most elér a Budapest- London tengelytől  Brüsszelen, Dubaion, Nairobii és, Delhin át New Yorkig és Palo Altoig. Soha nem volt még ekkora a szükség egy ilyen szakmai, üzleti networkre mint most.” 

A Mediaspace beta verzióját Incze Kinga a június 10.-ig Women Tech Network Global Virtual Conference-előadásában ismerteti meg a globális közönséggel. Az alapszolgáltatás ingyenes, várják a hazai médiás, marketinges, PR, kutatási, szabályozói, hatósági, jogi szakembereket egyaránt. A portálon  előfizetéses ajánlatok is lesznek, Whitereport-elemzésekkel és egyéb szolgáltatásokkal.

Regisztrálni, itt lehet.

(Forrás: Mediaspace Kép: Mediaspace, Unsplash)


Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Lassan már senkit sem lep meg, hogy egy intim segédeszköznek legalább olyan jól kell tudnia csatlakoznia a wifihez vagy egy telefonhoz, mint a viselőjéhez, használójához.
A META AI-ja azt állítja, gyereke lett
A META AI-ja azt állítja, gyereke lett
Aki ráadásul egyszerre nagyon tehetséges és fogyatékkal élő is.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.