Új globális közösségi oldal indult Mediaspace néven médiásoknak

2020 / 06 / 10 / Justin Viktor
Új globális közösségi oldal indult Mediaspace néven médiásoknak
A social distancing jegyében fogant új, globális közösségi oldal a média-, reklám-, marketing-, tech- jogi és szabályozási szakemberek közti távolság csökkentésére, tájékozódásuk megkönnyítésére, tudáscserére, üzleti és szakmai kapcsolatteremtésre, egyéni szakmai ambíciók támogatására jött létre a globalizálódó médiapiacon.

A Mediaspace a vertikális közösségi média-platformok új generációjához tartozik. Az általános profilú szakmai közösségi oldalakhoz képest az új közösségi oldal 100 százalékos iparági fókuszt ígér, az iparágon belül azonban a legkülönfélébb területekről és lokációkból kapcsolódhatnak össze a szakemberek, projektek, ami az internet korában azért nem annyira meglepő. 

Az oldal feedje nem csak az ismerősök posztjait jeleníti meg, hanem mindenkiét - ezáltal a felhasználók jobban kitekinthetnek szakmai, kapcsolati valóság-buborékjukból. Az oladlon létrehozott tartalom Linkedinen, Facebookon és egyéb globális platformokon is megosztható lesz, ám ez fordítva már nem igaz. 


Kép Hamish Sandison elnök, Kinga Incze alapító-ügyvezető és Phil McCauley non-executive director. London, 2020 február. (Fotó: Dóczi Melinda)

A Mediaspace.global oldalt Incze Kinga, a Whitereport cross-média adatbázisinnováció elindítója alapította a tavaly novemberben a párizsi GovTech Summit #Unlockingdigitalcompetition konferenciáját követően. A Whitereport által szervezett médiapiaci-szabályozói-online platform kerekasztal beszélgetésen szerzett pozitív tapasztalatokból kiindulva

Incze még több hasonló beszélgetést, még több független piacelemzést és az egyes szakterületeken dolgozók intenzívebb eszmecseréjét vár a platformtól, melyekből elmondása szerint egy fenntarthatóbb médiapiac létrejötte következhet.

A főbb médiapiaci kihívásokat globális szinten a következőképp definiálta: 

  • Cross-media verseny a fogyasztók és hirdetők figyelméért és pénzéért
  • Digitális transzformáció
  • Elavult szabályozási, adózási keretek 
  • Pénz- és bizalomhiány a médiában
  • Globális válság és social distancing, amely új dimenzióba helyezi az eddigi problémákat.

Hamish Sandison, a brit cég elnöke, nemzetközi jogász így nyilatkozott: “A Mediaspace hiánypótló nemzetközi szakmai network, amely már most elér a Budapest- London tengelytől  Brüsszelen, Dubaion, Nairobii és, Delhin át New Yorkig és Palo Altoig. Soha nem volt még ekkora a szükség egy ilyen szakmai, üzleti networkre mint most.” 

A Mediaspace beta verzióját Incze Kinga a június 10.-ig Women Tech Network Global Virtual Conference-előadásában ismerteti meg a globális közönséggel. Az alapszolgáltatás ingyenes, várják a hazai médiás, marketinges, PR, kutatási, szabályozói, hatósági, jogi szakembereket egyaránt. A portálon  előfizetéses ajánlatok is lesznek, Whitereport-elemzésekkel és egyéb szolgáltatásokkal.

Regisztrálni, itt lehet.

(Forrás: Mediaspace Kép: Mediaspace, Unsplash)


Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Lassan már senkit sem lep meg, hogy egy intim segédeszköznek legalább olyan jól kell tudnia csatlakoznia a wifihez vagy egy telefonhoz, mint a viselőjéhez, használójához.
Egy autógyártó robotja önállóan liftezik és arcfelismerő technológiával cserkészi be azokat, akik kávét szeretnének inni
Egy autógyártó robotja önállóan liftezik és arcfelismerő technológiával cserkészi be azokat, akik kávét szeretnének inni
99,9%-os pontossággal azonosítja a robot azokat, akik a kávéjukra várnak.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.