Egy újrahasznosítási cégeket tömörítő szervezet még 2017-ben nevezte a hengeres dobozba zárt Pringles burgonyapelyhet "number one recycling villain"-nek, vagyis a hulladékok újrafeldolgozásának első számú főgonoszának. A műanyagkupakos, a kupak alatt fóliával lezárt, festett, belül műanyagfóliázott kartonhenger, melynek talpa fém - ezt tényleg nem egyszerű kezelnie a recikláló iparnak. A gyártó, a Kellogg's meghallotta a kritikát és új dobozt terveztetett a Pringles-nek.
Az újrahasznosított papírból készült új hengereket először három angliai Tescóban próbálják ki egy hathetes vevői elégedettséget mérő teszten. A Kellogg's rögtön kétféle megoldást is tesztel: megnézik, hogy a műanyag vagy a papír, mindkét esetben reciklálható kupakos új Pringles tetszik-e majd jobban a vevőknek.
A Pringles csomagolásának átalakítása üzletileg kényesebb probléma, mint elsőre gondolhatnánk. A vevők ezért a chipsért a magas árat részben pont a masszív, igényességet sugalló dobozért hajlandók kifizetni, amely egyrészt jól néz ki, másrészt valóban jobban megvédi a krumpliszirmokat a töredezéstől. Ráadásul a Pringles híres, több mint ötvenébes szlogenje is a csomagoláshoz kapcsolódik. "Once you pop, you can't stop" (kb. "Ha felpattintod, abba sem hagyod"): vagyis a fedélnek pattannia kell nyitáskor, különben oda a termékimázs.
A Kellogg's a Pringles-ügytől függetlenül elkötelezte magát az újrahasznosíthatóság irányába. Ígéretük szerint 2025-re minden termékük csomagolása 100%-ban újrafeldolgozható vagy komposztálható lesz.