A Las Vegas-i CES-en bemutatott okoseszköz egyik legnagyobb előnye, hogy pont úgy néz ki, mint egy hagyományos szemüveg, ami - ahogy azt a Google Glass óta tudjuk - igencsak fontos szempont. A készítők ezt úgy érték el, hogy más, hasonló eszközökkel ellentétben a szemüveg nem egy speciális kijelzőre vetíti ki az információkat, hanem közvetlenül a felhasználó retinájára. A szemüveg keretébe ágyazott miniatűr porjektor, az úgynevezett DigiWindow által sugárzott kép egy 3,5 colos, kör alakú kijelzőként jelenik meg a felhasználók szeme előtt, amiből kívülről csak annyit lehet érzékelni, hogy a szemükön megjelenik egy zöld pötty.
A Hallyday megoldása miatt a telefongyártóknak biztosan nem kell álmatlanul forgolódniuk, hiszen a szemüveg képességei vizuálisan nem veszik fel egy versenyt a mai AMOLED kijelzőkkel, a monokróm kép viszont így is számtalan lehetőséget rejt magában. Ahogy arról a TechCrunch beszámolt, a szemüveg segítségével láthatjuk a bejövő hívásainkat, megnézhetjük az üzeneteinket vagy az értesítéseket, emellett használhatjuk navigációra vagy előadások alatt súgógépként is.
Az egyik legérdekesebb tulajdonsága ugyanakkor kétségkívül az, hogy 40 nyelven tud azonnal fordítani, így ha valaki idegen nyelven beszél, a szemüveg viselője alig egy másodperces késleltetéssel láthatja, hogy mit mondott az illető. Az eszközt emellett a szárakba épített hangszórókkal is ellátták, amelyek segítségével az üzeneteket hangosan is meghallgathatjuk és persze zenét is hallgathatunk. Ami a készülékből kimaradt, az a kamera, ami nyilvánvalóan némileg csökkenti a szemüveg funkcionalitását, ugyanakkor az is biztos, hogy a Hallyday ezzel egy jókora, az okosszemüvegeket általánosan övező aggályt oszlatott el.
Az okosszemüveg a jövőben várhatóan ennél is sokoldalúbbá válik, hiszen az ígéretek szerint a tavaszi megjelenésig egy AI asszisztenst is integrálnak bele, ami a ChatGPT-hez és a Geminihez hasonlóan, szóban vagy írásban is képes lesz válaszolni a felhasználó kérdéseire.
A Hallyday a szemüveg vezérlését is kreatívan oldotta meg, hiszen az eszközhöz tartozik egy, a mutatóujjra húzható gyűrű is, amelynek segítségével a felhasználók apró kézmozdulatokkal navigálhatnak.
A szemüveg várhatóan márciusban fog piacra kerülni 498 dolláros áron, vagyis nagyjából 200 ezer forintért, viszont a temékbevezető kampány keretében jelenleg 369 dollárért, vagyis 150 ezer forintért rendelhető meg a Hallyday honlapján.