A TechCrunch-on olvasható hír szerint egyik pillanatról a másikra hatezerről kétmillióra ugrott Santry követőinek a száma a rejtélyes események után, amelyekről nem könnyű eldönteni, hogy valódiak vagy kitaláltak-e. A nő egy hete egy videójában arról beszélt, hogy talán szellemek járnak a házában, mert a számítógépe képernyője egyszer csak betört, és egy krémjét a rossz polcon találta meg. Ilyen gondolatokat azonban bőven látni a közösségi oldalakon vagy az ezotériával foglalkozó magazinokban. Ami érdekesebb, hogy a kertjében, miközben az új kerítésük telepítéséhez ástak, egy összetekert szőnyegre bukkantak, ráadásul egy japán juhar alatt, ami angolul a "bloodgood" (jó vér) nevet viseli. Ezt még mindig olyan színészi játékkal adja elő a családanya, hogy az nem hogy filmre vagy televízióba, de általános iskolai színjátszókörre sem való,
ám amikor megjelennek a helyi rendőrök, holttestkereső kutyákkal, akkor eggyel komolyabbra fordul a történet.
A kutyák ugyan jeleztek, de a harminckétrészes videófolyam végén kiderül, hogy holttestnek vagy más bűnjelnek szerencsére nyoma sincs.
Mindenesetre, amint azt a TechCrunch kiemeli, Santry már másfél évtizede aktív volt a közösségi médiában, akkor a testvérével a Glee – Sztárok leszünk! című sorozatról készítettek rajongói videókat a YouTube-ra. Tehát elképzelhető, hogy kiismerte ezeket a platformokat, és teljesen tudatosan növelte rövid idő alatt a három-négyszázszorosára a követőinek a számát, ahogyan az is, hogy valóban halálra rémült az összetört laptopjától és a kertjében talált szőnyegtől. Talán akkor kiderül, ha a videóinak a nézettsége újra csökkenni kezd, és néhány hónap múlva újabb rejtélyes bűncselekmény szemtanúja lesz.
(Borítókép: Joshua Coleman/Unsplash)