 
                                            A Korean Superconducting Tokamak Advanced Research (KSTAR) nevű reaktor működésében hasonlít a kínai és az európai kísérleti reaktorokhoz, amelyeket mesterséges Napnak is szoktak nevezni, noha valójában a Nap magjánál is sokkal magasabb hőmérsékleten üzemelnek. Az új típusú reaktorok a hagyományos, fissziós atomreaktorokkal szemben nem széthasítják, hanem összeolvasztják az atommagokat, így sokkal biztonságosabbak, és elméletben eddig elképzelhetetlen mennyiségű energiát tudnak előállítani, ugyanakkor a folyamatos üzemeltetésükhöz - ahogy azt a KSTAR példája is mutatja - egyelőre nem áll rendelkezésre a megfelelő technológia.
A Koreai Fúziós Energia Intézet a Szöuli Nemzeti Egyetemmel és az amerikai Columbia Egyetemmel érte el a világrekordnak számító eredményt november 24-én, ami elsőre ugyan nagy rövid időnek számít, valójában ugyanakkor hatalmas előrelépést jelent. Eddig még egy fúziós reaktort sem sikerült tíz másodpercnél hosszabb ideig üzemeltetni százmillió fokos hőmérsékleten, magának a KSTAR-nak pedig eddig mindössze nyolc másodperc volt a rekordja. Hogy a fúziós reaktorok fejlesztése mennyire lassú munka, arra jó példa, hogy a koreai reaktor fejlesztőinek most az a célja, hogy öt éven belül eljussanak odáig, amikor már öt percen keresztül is fenn tudják tartani a százmillió fokos hőmérsékletet.
(Phys.org, Fotó: National Research Council of Science & Technology)
 
         Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR