Subject: Q4 Delivery Volunteers Needed
Delivery is still facing a significant shortage of volunteers over the final weeks of the month, particularly from Friday Dec 20 – Tuesday Dec 31. If you are able to help, please sign up below.
Thank you for your support,
B.
Please sign up on our Delivery Volunteer Form:
Morning and afternoon shifts are offered, though will work around your availability if you are only able to support for a few hours. You will receive an email within 24 hours of your volunteering shift, with a confirmation or dismissal notice.
Below is a breakdown of the daily number of additional volunteers still needed by location, by day.
Questions about delivery volunteering? Please contact: and
Bert Bruggeman, a Tesla fremonti gyárának igazgatóhelyettese kedden küldte körbe segítségkérő levelét, melyben arra kéri a vállalat különböző részlegein dolgozókat, hogy iratkozzanak fel önkéntesnek és segítsenek eljuttatni az elkészült rendeléseket a vevőknek.
„Ha módodban áll segíteni, kérlek iratkozz fel!” – álla a fenti levélben, amibe a biztonság kedvéért rögtön egy jelentkezési ívre mutató linket is beszúrtak. Elon Musk korábban már kifejtette a cég munkatársainak, hogy az év végéig teljesítendő két legfontosabb feladat egyike, hogy mindenki hozzájusson megvásárolt autójához.
A kiszállítás fogalma a Tesla háza táján egyébiránt annyit tesz, hogy elvezetik a járművet a vevő otthonához, vagy végigkísérik őt a vásárlás utolsó szakaszain. A vállalat kiszállítási részlegén az utóbbi időben egyébként egyre nagyobb a nyomás, miután az elmúlt kilenc negyedévből nyolcban rekordot döntött az eladások száma, és erre számítanak az idei év utolsó negyedére is. Ehhez képes a Tesla folyamatos akadályokba ütközik a kiszállítás lebonyolításánál, mivel rendszeresen más részlegekről próbálnak toborozni és átcsoportosítani munkavállalókat, hogy tartsák a tempót a megnövekedett vásárlói igényekkel.
Sokan sokféle véleménnyel vannak a Tesla legújabb futurisztikus modelljéről, a Cybertruckról, ám az európai kontinensen aligha találkozhatunk vele a közeljövőben, méghozzá szögletes formája miatt, ami ütközik a gyalogosvédelmi szabályzattal. Merthogy utóbbi jóval szigorúbb, mint az Egyesült Államokban, és még ha kiváló értékelést is kapna az NCAP törésteszten, a gyalogosvédelmen egészen biztosan elbukna.
Az Unió gyalogosvédelmi követelményeinek értelmében, ha gázolás történik, akkor az autó karosszériájának a lehető legnagyobb energiát el kell nyelnie, hogy óvja az embert a súlyos sérüléstől. Az új Tesla pedig ezt nemcsak figyelmen kívül hagyja, de egyenesen úgy tervezték, hogy az ellenkezője történjen: vagyis, ha ütközik, akkor az ütközés 'tárgya' lehetőség szerint pattanjon le a rozsdamentes karosszériáról. Magyarán a gyanútlan járókelőnek így nem sok esélye marad viszonylag épségben megúszni a dolgot.
(Fotó: Wikipédia)