A Mojo Vision 2015-ben kezdte el fejleszteni a Mojo Lens névre keresztelt okos kontaktlencsét, amivel nem kisebb célt tűztek ki, mint hogy az okosszemüvegeket kvázi átugorva rögtön a kiterjesztett valóság következő generációját hozzák el a felhasználók számára. A kontaktlencsébe a kijelző mellett akkumulátort, különböző szenzorokat és adatkommunikációs egységet is építettek, így az közvetlenül tud kommunikálni a telefonunkkal, hasznos információkat jelenítve meg a szemünk előtt. A kontaktlencse legújabb prototípusa egy mindössze 0,5 milliméter átmérőjű monokróm MicroLED kijelzőt tartalmaz, ami zöld színnel képes megjeleníteni a szövegeket és a képeket, és egészen hihetetlen, 14000 ppi-s (pixel per inch) képpontsűrűséggel rendelkezik. A lencsében egy ARM Core M0 processzor is található, ami 5GHz-es hullámhosszon képes kommunikálni rendkívül alacsony késleltetéssel, emellett giroszkóppal, gyorsulásmérővel és magnetométerrel is ellátták, aminek köszönhetően a Mojo Lens a viselője szemmozgását is érzékeli. Utóbbihoz kapcsolódik a kontaktlencse egyik legérdekesebb funkciója, ugyanis a Mojo Vision szakemberei teljesen újfajta megközelítést alkalmaztak annak érdekében, hogy a lehető legegyszerűbben tudjunk kommunikálni az eszközzel, azaz a kontaktlencsét pusztán a szemünk mozgatásával tudjuk irányítani.
Az első ember, aki kipróbálhatta a prototípust, maga a vállalat elnöke, Drew Perkins volt, aki néhány érdekességet is elárult arról, hogy mire képes a Mojo Lens jelenlegi verziója. Állítása szerint a kontaktlencsével nem csak képeket tudott nézegetni, de súgógépként is tudta használni az eszközt, a szenzoroknak köszönhetően pedig egy iránytűt is meg tudott jeleníteni a szeme előtt. Perkins szerint a Mojo Lens elsősorban a látássérülteknek jelenthet majd komoly segítséget a hétköznapokban, de a technológiában rejlő lehetőségek jócskán túlmutatnak az egészségügyi felhasználáson. "El tudom képzelni, hogy amatőr és profi atléták a Mojo Lenset fogják használni, hogy hatékonyabban tudjanak edzeni, koncentráltak maradjanak és kihozzák magukból a legjobb teljesítményt" - vetett fel egy lehetséges felhasználási módot.
A Mojo Vision hamarosan több alannyal is megkezdi az eszköz tesztelését, akiknek a visszajelzései alapján fogják véglegesíteni a piacra kerülő változatot. Eközben a cég fejlesztőkkel is együttműködik, hogy a különböző alkalmazásokkal a lehető legjobban képesek legyenek kiaknázni az okos kontaktlencsében rejlő lehetőségeket. Hogy a Mojo Lens mikor kerülhet boltokba, azt egyelőre nem lehet tudni, ám a Mojo Vision termékekért és marketingért felelős alelnöke az IEEE Spectrumnak korábban annyit elárult, hogy a készülék ára várhatóan a csúcskategóriás telefonok szintjén fog mozogni.
(New Atlas, Fotó: Mojo Vision)
 
         Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR