Na nem azért, mert az önvezető technológia ne lenne eléggé megbízható, sőt. Légi járművek esetében valójában könnyebb megoldani az önvezetést, hiszen a biztonságos le- és felszállás valamint az esetleges tereptárgyak kikerülése valamivel egyszerűbben automatizálható, mint a közutak ezernyi kresztáblájának, felfestésének értelmezése, vagy az autósok, biciklisek, gyalogosok váratlan megoldásaira való reakció.
Ami miatt a videón mégis felhúztuk a szemöldökünket, az az, hogy a Skyryse nem finomkodott. Hasonló tesztrepüléseknél a légi jármű általában elemelkedik a talajtól, lebeg egy kicsit, aztán szépen visszaereszkedik, ám a Luna egy komplett túrára vitte az utasait, aminek keretében több száz méteres magasságba emelkedett.
"A városi repülésnek olyan biztonságosnak kell lennie, mint amilyen a liftezés, és annyira elérhetőnek és megfizethetőnek, mint a busz"
- mondta Mark Groden, a cég vezérigazgatója, aki szerint a mai életünket alapjaiban meghatározza a közlekedés, eszerint választjuk ki, hogy hol lakunk, hol dolgozunk. Ebben az automatizáció szerinte komoly áttörést hozhat.
A Skyryse a Google útját követte, vagyis ahelyett, hogy teljesen önálló járművet fejlesztettek volna, egy olyan technológiát készítettek, amivel elméletben bármilyen helikopter önvezetővé alakítható. A Luna névre keresztelt, átalakított Robinson R-44 helikopter a Flight Stack technológiával képes teljesen automatikus és félautomatikus repülésre is, emellett folyamatosan adatokat küld az FAA, az amerikai légiügyi hatóság rendszerének, amivel kommunikálja a gép útját, magasságát és egyéb fontos információkat.