A megjelenésekor, 2020 áprilisában számoltunk be a belépő iPhone aktuális változatáról, amely valószínűleg a legjobb ár-érték arányú Apple telefon. A 175 000 forintos készülék nagyjából feleannyiba kerül, mint egy iPhone 13, úgy néz ki, mint egy iPhone 8, de ugyanaz a chip dolgozik benne, mint az iPhone 11-ben és 11 Próban. Nincs benne arcfelismerés, csak ujjlenyomat-olvasás, egy szem optika szerénykedik a hátlapján, és a képernyője is csak LCD az OLED helyett, de attól még egy remek telefon, különösen ennyiért. Most mégis úgy tűnik, hogy egyelőre okosabb nem vásárolni belőle, még a MacRumors vásárlási tanácsadó oldalán is pirosan világít a felirat: ne vedd meg.
A 9to5Mac arról számolt be, hogy Mark Gurman, a Bloomberg megbízhatónak tartott szakértője márciusra vagy áprilisra teszi az Apple soron következő, tavaszi készülékbemutatóját. Az eseményen elképzelhető, hogy az új Mac Pro vagy egy új MacBook Air is előkerülnek, de az egyenesen valószínű, hogy megismerhetjük az iPhone SE harmadik generációját. Nagy változásokra ugyanakkor nem számít Gurman: marad az iPhone 8 formavilága, így az egyoptikás kamerarendszer és az ujjlenyomat-olvasó is, bár utóbbi maszkviselős időkben kifejezetten vonzó kompromisszum. Belül viszont az elemző 5G modemre, és azzal együtt új chipre számít.
Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy az iPhone SE hányattatott sorsú készülék: 2016 márciusában büszkén mutatta be az Apple az első, még a mostaninál is kisebb modellt, mint az apró telefonok rajongóinak új kedvencét. Egy évre rá frissítettek ugyan a tárterületén, de egy újabb évvel később vissza is vonultatták. Innentől folyamatosan érkeztek hírek és pletykák a második generációról, de végül 2020-ig kellett rá várni. Tehát megbízhatónak tűnő előrejelzések ide vagy oda, senki se lepődjön meg, ha esetleg mégsem jelenne meg új iPhone SE idén tavasszal. Vagy idén.
(Fotó: Daniel Romero/Unsplash, AB/Unsplash)
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR